Mijn yamaha?

speedyco

Well-Known Member
IK heb net een paar weken geleden mijn 1e scooter aangeschaft, een yamaha neo's, hij is nog niet opgevoerd.

Waarmee kan ik het beste beginnen? ik wil hem niet te zwaar opvoeren...
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou eerst ff rijden met begrenzingen erin om wat ervaring op te doen! Als alle begrenzingen eruit zijn, kan je s denken aan een andere vario! Helpt voor beter toerenverloop bij mina.
Greetz Dimi, veel plez met je scoot:)
 
zoals gezegd begrenzers, zit als het goed is buisje in je luchtfilter die eruit halen en sproeier ff vervangen dan heb je er nog 1 bij je vario genaamd vario-ring :p die eruit en je uitlaat zal nog wel begrensd zijn, die je kan vervangen voor een mooie sport pijp genoeg keuzes :)
 
naar mijn idee loopt een std cilinder beter met die 'luchtfilterbegrenzer'. Het zorgt voor meer herrie, wat door sommigen van ons mooier wordt gevonden. Verder zorgt het naar mijn idee niet voor betere prestaties, misschien lijkt het zo door de herrie. Maar ga maar een tijdmetingen doen.

Dat ding hoeft er pas uit bij 70 cctjes of snelle 50's
 
Originally posted by R5 man
naar mijn idee loopt een std cilinder beter met die 'luchtfilterbegrenzer'. Het zorgt voor meer herrie, wat door sommigen van ons mooier wordt gevonden. Verder zorgt het naar mijn idee niet voor betere prestaties, misschien lijkt het zo door de herrie. Maar ga maar een tijdmetingen doen.

Dat ding hoeft er pas uit bij 70 cctjes of snelle 50's
bij mij zit die zogenaamde luchtfilter begrenzing ook nog in het luchtfilter. Heb wel hem wat kleiner gemaakt en de doorlaat iets groter. Maar zonder krijg ik hem veeel lastiger afgesteld en kwa prestatie maakt het niet zoveel uit.
 
Ik heb een DR 70 op mijn neo's en ik heb mijn luchtfilter pijpje er nog in hanguh.
voor extra lucht heb ik aan de zijkant 2 gaten extra geboort.
kan er ten misnte ook geen zooi in mijn filter komen.
en met std cil maakt nix uit want dan met een grotere sproeier en meer lucht rijd ie nix beter omdat die cil het hoeveelheid mengsel niet aankan
 
moet je niet als je je vario-ring eruit haalt ook je sproeiers aan passen?

en de piemel aan me uitlaat....helpt dat ook?

ik wil hem niet TE opvoeren...zodat ik boete krijg..of me pa argwaam krijg...ik wil gwoon dat ie wat sneller rijd...wordt nu ingehaald door andere standaard scoots
 
gewoon dat pijpie op je uitlaat ff dichtknijpen.

luchtfilter begrenzer zal niets schelen alleen zal hij een zwaarder / harder geluid maken vario ring eruit.

jah....en als je harder wilt gaan moet je toch boetes vangen:p
 
Back
Top