mijn vertrek bij de SBO

Vinnie

Well-Known Member
Hallo allemaal,

sommige zullen het misschien al weten, andere niet. Daarom via deze weg ook nog.

Na 5 jaar actief betrokken te zijn bij de SBO komt er een eind aan voor mij :)
Mijn motivatie is weg waardoor ik me niet meer 100% in kan zetten voor de stichting en jullie rijders. Het is dus tijd om te stoppen.

Dit is zeker geen makkelijke stap om te maken omdat ik samen met vele van jullie de stichting heb opgebouwd, opgerapen en weer aan de gang heb gekregen. Maar op dit moment kan ik niet verder en kies ik voor me eigen weg. De stichting zoekt op dit moment dus serieus naar iemand die mijn taak (wedstrijdleider race) over wil en kan nemen. Ik zal deze persoon de 1e 2 races wegwijs maken in het geheel.

Jullie zullen mij volgend jaar vast en zeker nog wel zien verschijnen naast de baan! Hopelijk met fototoestel om foto's te schieten en deze online te gooien voor jullie en de stichting :)

succes met de voorbereidingen voor volgend jaar, al zullen die pas ergens in maart beginnen voor de meeste :+
 
Advertisement - register to remove this

Vinnieeeeeeeee Bedankt, Vinieeeeeeee bedankt Oleeee Oleeeeeeeeeeeeeeee

Spa proosten we er eentje op jou!

Ik zal nooit vergeten dat je via de intercom aan Dominique vroeg hoe het met me ging toen ik in de ambulance zat en me hand had gebroken ;)

Thanks voor alles!
 
Ik wil geen andere voor de benen schoppen, maar jij was samen met Niek mijn favoriete SBO-er :p Dit jaar ben ik helaas niet aanwezig geweest maar volgend jaar wil ik weer een paar races gaan meepakken, jammer dat je er dan niet meer bent! iig bedankt voor je inzet!
 
heel erg jammer vinni maar je was een topper! hopelijk vinden ze net zo goeie wedstrijd leider als jou. super bedankt voor de mooie tijden gr mitchell
 
vin je bent een topper na alles wat je hebt gedaan voor de stichting..

verdien je echt je waardering .!

jammer dat je gaat ik zal je zeker missen .

veel gr jasper
 
Back
Top