mijn vertrek bij de SBO

Vinnie

Well-Known Member
Hallo allemaal,

sommige zullen het misschien al weten, andere niet. Helaas kon in niet aanwezig zijn tijdens de laatste sprint in Lisse anders had ik het daar gezegd.

Na 5 jaar actief betrokken te zijn bij de SBO komt er een eind aan voor mij :)
Mijn motivatie is weg waardoor ik me niet meer 100% in kan zetten voor de stichting en jullie rijders. Het is dus tijd om te stoppen.

Dit is zeker geen makkelijke stap om te maken omdat ik samen met vele van jullie de stichting heb opgebouwd, opgerapen en weer aan de gang heb gekregen. Maar op dit moment kan ik niet verder en kies ik voor me eigen weg. De stichting zoekt op dit moment dus serieus naar iemand die mijn taak (wedstrijdleider race) over wil en kan nemen. Ik zal deze persoon de 1e 2 races wegwijs maken in het geheel.

Jullie zullen mij volgend jaar vast en zeker nog wel zien verschijnen naast de baan! Hopelijk met fototoestel om foto's te schieten en deze online te gooien voor jullie en de stichting :)

succes met de voorbereidingen voor volgend jaar, al zullen die pas ergens in maart beginnen voor de meeste :+
 
Advertisement - register to remove this

Dikkop,, ik miste je al in Lisse!

erg jammer dit,, je was altijd wel een van de zonnetjes in huis van de crew!

niet alleen bij de race foto's komen maken he!, moeten je nog wel een keer spreken:D

groeten uit Nunspeet
 
Ik ben al ruim een jaar gestopt met de scooter..

Maar Vinnie heeft zich zeker goed ingezet :)
Bedankt voor de jaren dat ik wel mee heb gedaan ;)
 
Ik heb je buiten SBO meer meegemaakt dan tijdens, maar bij SBO maakte je alles een stuk makkelijker voor mij toen ik mee begon.

Thnx for everything!
 
Vinnie! bedankt voor al je goede inzet! respect :), zeker gezien alles wat is gebeurd! en het is een begrijpelijke keuze, als je motivatie wegvalt is zo'n taak niet meer te doen. Je hebt het in iedergeval altijd goed gedaan!! zie je nog wel eens!

(btw ik heb je polijstset hier nog steeds liggen, zal ik eens langsbrengen :) (we pmen))
 
Vincent en Mandy ik reageer even via Pascalle dr acount,ik wil even zeggen dat ik het zeer spijtig vind dat jullie gaan stoppen met jullie werkzaamheden bij de crew......We zullen jullie zeker missen niet alleen in je werkzaamheden maar ook de gezelligheid en de lol die we met jullie gehad hebben! Ik hoop jullie nog regelmatig te zien,Ik wens jullie het allerbeste en benut je vrijetijd goed je verdient het!


Succes en veel rust toegewenst! en bedankt voor al die jaren!

Gr Dominic & Pascalle.
 
iedereen bedankt voor de positieve berichten! :)
dat doet me toch erg goed...

Ik heb gister samen met Mandy de laatste race en onze 'carrière' bij de SBO afgesloten door samen de 1,5 uurs endurance te rijden. Met dank aan Tim en Meran voor het gebruiken van de spullen en scooters!
 
Vinnie, bedankt voor de mooie tijden! aan alles komt een eind.

we zullen je vast nog wel eens zien op een meeting (of op de motorbeurs?)
 
Back
Top