mijn snorfiets

Xearo

GC Member
ik heb vandaag de snelheid gemeten van mijn peugeot 103. het is een snorfiets. hij rijd 37autoteller:( zou ik dan nog een boete krijgen?

echt *** man, ik koop een snorfietsje om zonder boetes naar school te kunnen en dan rijd ie nog te hard :(
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat het meevalt (als je niet uitlokt), en als je hem langzamer wil laten rijden, druk een ring in de uitlaatpoort met een kleinere open diameter als je uitlaat (of iets dergelijks)
 
met je knuppel naast de rollenbank 8P

:! je zou ook je banden wat leeg kunnen laten lopen, maja hogere slijtage & verbruik (relatief)

of begrens je carb :p een busje oid zodat je schuif niet helemaal omhoog komt.

en bel het plaatselijke bureau, vraag of je ff op de bank mag met je brommer omdat je er niet zeker van bent of ie wel goed is (niet teveel vermogen heeft), verzeker ze er wel van dat je geen boete wil, is mij ook weleens gelukt @ kawa, verschil tussen uitlaatjes getest :W (0,1 kw jeee)
 
Originally posted by aralfa
dan moet i um toch afvoeren want hij wou geen boete's, staat toch duidelijk in de eerst post :|

zucht :| :)

topicstarter: denk wel dat het meevalt hoor... zoals al gezegt, rij gewoon lekker rustig (ja anders kan ook niet 8P) en dan nog zal je dekn ik weinig tot geen boete krijgen op de martelbank...
 
Pff tegenwoordig krijg je overal een boete voor :|


Maar ik denk dat je het beste een ring tussen je uitlaat kan doen, dat zal zeker wel werken...
 
Ehrm ja dat kan ook, minder mooie oplossing als voor je bocht denk ik maar wat kan het schelen..

kun je echt niet langs bureau gaan?
de kans is vrij groot dat je brommertje niet teveel vermogen heeft, er bestaan toch ook zwaardere snorbrommers/scooters die moeten toch ook vooruit komen (lees hebben meer vermogen nodig als een peugeot 103 voor dezelfde snelheid)
 
Back
Top