This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mijn scooterr wil echt niet aan

derbibass

ga boeven vangen
Mijn scooter is na een grote knal uit de uitlaat afgeslagen en tot nu toe niet meer aan geweest. De volgende dingen heb ik vervangen dus die kunnen het niet zijn:

bobine + draad + bougidop
cdi
kabelboom

de bougi vonkt gewoon
er is genoeg compressie
de keeringen zijn er niet uitgeknald
de zuiger is nog goed
massa is goed aangesloten

ik weet echt niet meer wat het is hebbben jullie nog tips.

het volgende heb ik gecontroleerd en is goed:

cilinder
zuiger
zuigerveren
carburateur
massa
membraam
krukass
lagers
bougie vonkt

het volgende heb ik vervangen:

bobine
bobine draad
bougiedop
bougie
cdi

en de scooter wil maar niet starten

nee kan er niet zo gemakkelijk aan komen en ik wil de gok niet wagen stel dat het iets anders is dan de ontsteking. en niemand maar ook echt niemand weet hoe je er achter kan komen wanneer de ontsteking kapot is zonder het te vervangen.

derbibass said:
nee kan er niet zo gemakkelijk aan komen en ik wil de gok niet wagen stel dat het iets anders is dan de ontsteking. en niemand maar ook echt niemand weet hoe je er achter kan komen wanneer de ontsteking kapot is zonder het te vervangen.

Nja, je kan een ontsteking kopen, testen, en ligt het daar niet aan kan je em altijd nog weer verkopen. En anders, zal je em maar naar de dealer moeten brengen als je er echt niet uit komt..

ok ik heb hem aangekregen, nieuwe ontsteking (alleen de spoelen) en ik heb gelijk een stage 6 racing inplaats van een malosie sport gekocht. alleen zodra ik gas geef maakt hij een bwoaap geluid en valt dan uit, ook plof hij nog een beetje uit de uitlaat