mijn scooter yamaha neos rijd ineens nog maar dertig en trekt niet wat kan het zijn

thcdennis

de hard trekende neo
ik heb een yamaha neos rijd normaal 105 en sinds vandaag ineens nog maar 25 30 (duurt ong 1 min voordat hij bij 30 is) wat kan dit zijn heb gisteren wel druk veer veranderd van geel naar rood (malossi) maar toen reed ie beter en heb ook rollen vervangen van 4,0 naar 3,6 maar ja weet niet wat probleem nu is denk trek veertjes maar kan dat?????

brand los
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat het wel wat anders is, want 70km/uur minder komt niet door je verandering van de drukveer.

Heb je niet een goeie warmloper gehad?
 
nee heb cilinder net ingereden zit nu op 700 km met mijn nieuwe top perfomences 50snel maar zouden het niet mijn trek veertjes kun zijn want hij hikt wel beetje en hel soms trekt ie nu door naar de 45
 
Maar dat sluit niet uit dat je een warmloper gehad kan hebben?

Ik denk namelijk als je je oude drukveer en rollen terugzet zelfde probleem zal hebben?
 
ja 1 a 2 keer kikken en dan lopen ik zou het egt niet weten wat het zou kunen zijn en zou trouwens niet weten waneer ik een warm loper heb moeten gehad want heb mijn scooter netjes ingereden en ben nooit stil komen te staan
 
als je achteruit loopt met de scooter, gaat dat zwaar?
zojah dan kan het nog wel eens zijn dat je remzuiger kapot is
ik heb da ook gehad
moet je gewoon ff kijke na een stukje rijden of je schijf heet is
 
Back
Top