Mijn scooter vonkt en geeft compressie!!

rickkus

Well-Known Member
Hoi,

Mijn scooter vonk en geeft ook compressie maar hij wil niet starten??


Mijn setup is:

50 cc
17,5 mm carb dellortho
polinivario

en de rest is niet zo belangerijk!!


Waar kan het aan liggen??

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

maar je moet echt de makkelijke dingen checken, want ik heb zo vaak gehad dat ik vet zat te kloten met mijn scooter, en dat het dan bleek dat de luchtfilter niet vast zit, of dat ik de benzinekraan dicht heb enzo.
 
Sproeier 54 zit in een standaard scooter. Zodra je m ontgrensdt, over er andere onderdelen aan hangt, is dat veel te klein. Het effect van een 17,5mm op een std scooter merk je inderdaad vrijwel niet.

Met een goed mensgel bedoelde ik de juiste benzine/lucht verhouding, en ook dat de benzine wordt aangezogen.
Je zegt dat er benzine in je vlotter zit, dat is tenminste iets goeds. Probeer eens te starten terwijl je je luchtfilter dicht houd.
 
meneer jan.
vertel is wat nuttigs of ga waterpas ofzo.
ik zou idd ook veen kijken wat hij doet wanneer je je hand voor de luchtfilter inlaat doet.
en kijk anders of je sproeier niet verstopt zit ofzo.
je kan ook je bougie eraf draaien, een klein btje benzine in je kop doen. en dan bougie er weer op en kicken.
slaat die dan heel even aan is het vanaf je carb.
 
Jongens ik heb een probleem...

Ik gooide net wat benzine in mijn bougie gat en toen wou ik kicken en toen kickte ik door mijn kickstart heen:S Ut tandwieltje is dus nu kapot..

Ik ga dinsdag nieuwe halen want ze zijn maandag dicht;) dan horen jullie weer van mij!!

Wel bedankt allemaal!!!
 
Back
Top