Mijn scooter doet onaardig tegen me (bout afgebroken)

Neo´SSS

Watskebuuuuuuuuuuurt
Yo mensen,


Nou reed ik vanovond door het altijd plezierige Mijdrecht, rijd ik iets te hard over een drempel en komt mijn uitlaat ertegen aan.
Nou is de bout bij de aansluiting van de cilinder op de uitlaat gebroken.

Denken jullie dat ik dit probleem zelf wel kan oplossen of is het toch nodig om hem professioneel te laten repareren, en hoeveel zal dit dan ongeveer gaan kosten?


Alvast bedankt,
Jeffrey
 
Advertisement - register to remove this

hm was bij mij ook.. moet je eerst zelf kijken of er nog een stuk in de cilinder steekt.. want dan kan je hem er zo uitdraaien volgens mij.. anders moet je um naar de dealer ofsow brengen om hem uit te laten boren (als je dat niet zelf kan) en opnieuw te laten tappen.. suc6
 
Gewoon als hij er nog uitsteekt ff met slijptol er in en met schroevendraaier er uit halen :)

Anders moet je ff laten tappen ofzo?
Maar kun je beter niet bij dealer laten doen ze vragen er vaak veel doekoe voor!
 
Originally posted by Neo´SSS
Ik heb een Tecnigas Basic, en ik kan nu geen foto maken want het is te donker.

En stel dat ik hem laat uitboren en tappen hoeduur zal dat dan ongeveer zijn?

Okeej,

Pak de goude gids, of telefoonboek erbij. Zoek naar een maschinebouw zaak bij jou in de buurt. als die er niet is, iets van een andere fabriek, waar ze staal klaarmaken voor opdrachtgevers.

Ik had hetzelfde probleem eens. De gast die me holp, vond het helemaal tof, dat we langskwamen, en dat hij ons een plezier kon doen, het was een leuke afwisseling voor hem.
Uiteindelijk verliet ik zonder 1 cent te hebben uitgegeven, de zaak, met een goed schroefdraad..
 
Je kan proberen uit te boren en opnieuw tappen, als dat niet lukt kun je grotere boring maken, daarin tappen, dan een helicoil erin en daar weer een tapeind in, heb ik ook een paar keer gedaan bij cilinder tapeinden, werkt perfect.
 
Back
Top