mijn retro scooter wil niet starten niet

marian39

New Member
hallo allemaal..

mijn retro scooter wil niet starten?? via de Elektrische start maar ook niet via de kick starter
weet iemand miss hier hoe dat kan en hoe ik dat miss zelf kan oplossen???

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ik heb hem zelf niet erin gezet heb ik laten doen bij de scooter winkel waar ik de nieuwe accu heb gekocht

Als de winkel het probleem heeft veroorzaakt heeft zou ik ermee terug gaan naar de winkel. Hun hebben eraan gesleuteld, dus dan is het hun probleem dat ze het ding weer rijdend moeten maken.
Post automatically merged:

Zet anders even duidelijk neer wat er precies gebeurt is en wat de scooter nog wel doet (bijv, draait de startmotor nog rond of niet). En als je trouwens niet eens zelf een accu durft te vervangen waarom wil je dan nu wel zelf gaan sleutelen?

Nou ze hoeft niet perse eraan te sleutelen, misschien gewoon alleen te weten komen wat er mis mee is.
Zoiets van, dan weet ik wel wat de dealer er tenminste aan moest doen.. I.p.v laat de dealer maar wat aanrommelen, de rekening is toch voor de klant. Ik zou zelf ook willen weten wat het probleem is als het mijn eigen scooter zou zijn.
 
Nou ze hoeft niet perse eraan te sleutelen, misschien gewoon alleen te weten komen wat er mis mee is.
Zoiets van, dan weet ik wel wat de dealer er tenminste aan moest doen.. I.p.v laat de dealer maar wat aanrommelen, de rekening is toch voor de klant. Ik zou zelf ook willen weten wat het probleem is als het mijn eigen scooter zou zijn.
Ik snap wat je hier mee bedoelt. Maar als je bij de dealer aankomt met een of ander vaag verhaal van dit en dat is er misschien aan de hand terwijl je zelf niet eens precies weet waar je het over hebt is het ook raar.
Heb je nou een beetje verstand van brommers, ok. Maar als de 2 boutjes van een accu al ingewikkeld voor je zijn zou ik zeker niet bij een dealer binnen komen lopen om hem te vertellen (iemand die al jaren ervaring heeft en hoogst waarschijnlijk ook een opleiding) waar hij naar moet kijken.
 
Back
Top