B nieuw hier dus ff kijken hoe ik die andere kan verwijderenWaarom een dubbele post?
mijn retro scooter wil niet starten niet
hallo allemaal.. mijn retro scooter wil niet starten?? via de Elektrische start maar ook niet via de kick starter weet iemand missen hier hoe dat kan en hoe ik dat miss zelf kan oplossen??? alvast bedanktscooterforum.net
Verwijder dan deze en antwoord op die andere
Ok is al gedaanVerwijder dan deze en antwoord op die andere
dank je welHier wat leesvoer.
Howto - Wat te doen bij niet starten scooter.
Scooter start niet meer. Wanneer je scooter opeens niet meer wil starten kan dat veel oorzaken hebben. Voor het starten van de scooter heeft de motor verschillende dingen nodig; een goed mengsel van benzine en lucht, bougievonken, en compressie...scooterforum.net
ik heb er een nieuwe accu erin zitten en de tank is ook vol en de olie zit er ook voldoende in dusHier wat leesvoer.
Howto - Wat te doen bij niet starten scooter.
Scooter start niet meer. Wanneer je scooter opeens niet meer wil starten kan dat veel oorzaken hebben. Voor het starten van de scooter heeft de motor verschillende dingen nodig; een goed mengsel van benzine en lucht, bougievonken, en compressie...scooterforum.net
Het gaat om een FOsti retro bouwjaar is 2008Vonk de bougie?
Post automatically merged:
Geef ook wat meer info graag.
Wat voor een scooter
Bouwjaar.
Wat is er het laatst aan gebeurd.
Deed hij het opeens niet meer?
Of wat heb je gedaan van te voeren.
We hebben geen glazen bol.
Hoe meer info hoe beter.
ik heb hem zelf niet erin gezet heb ik laten doen bij de scooter winkel waar ik de nieuwe accu heb gekochtHeb je de accu juist aangesloten? Misschien is er door kortsluiting een zekering kapot gegaan?
jhaWat is de reden om de accu te laten vervangen?
Deed de scooter voor het vervangen van de accu het ook al niet meer?
jha heb hem zelf die dag weer mee genomen en ik was er bij toen de nieuwe accu erin werd gezetJe hebt dus een nieuwe accu erin laten zetten.
Heeft hij het erna nog gedaan?
Je hebt hem zelf opgehaald bij de scooterboer, of is hij thuis gebracht door hem.
En probeer je nu te starten en werkt het niet.
Graag wat duidelijk zijn.
jha dat doet die wel en waarom ik zelf niet de nieuwe accu erin heb gezet is omdat ik als vrouw zijnde toen niet wist hoe je dat moest doen dusZet anders even duidelijk wat er precies gebeurt is en wat de scooter nog wel doet (bijv. draait de startmotor nog rond of niet). En als je trouwens niet eens zelf een accu durft te vervangen waarom wil je dan nu wel zelf gaan sleutelen?
nee ik ben toen weg gereden met me scooterOke mee genomen, ben je tot thuis gelopen met hem en thuis pas gestart?
nee maar ik ga wel even goed zoeken op internet... bedankt voor jullie hulpAan zo'n verhalen hebben wij niets.
Dus hij start wel.
Nu ben eens duidelijk en geef eens door wat er allemaal gebeurt is en wat hij doet en niet doet.