Mijn Piaggio Zip 2005 Verhaal !!

steffano van hoven

Well-Known Member
Goeiedag mede-scooter fans!
ik wil jullie mijn verhaal delen over mijn piaggio zip 2005.

2 jaar geleden toen ik 16 jaar werd vond ik een scooter op marktplaats, een Piaggio Zip uit 2005, op fotos een prachtig dingetje, wat schade, maar ja dat was voor mij niet erg, zelfde dag nog opgehaald, voor maar 300 euro !! super weinig dus,
maar zoals je waarschijnlijk al aan ziet komen, is dat de scooter veel problemen had voor die goedkopen prijs, gelukkig wist ik veel van scooters, ook me stiefvader wist er veel van af dus samen konden we veel reaperen, tot op de dag van vandaag knutsel ik nog aan me scooter, dus je kan na gaan hoeveel tijd en geld ik erin gestoken heb, maar na alles is mijn Zip nu zo goed als nieuw! mijn toeren teller staat op ruim 19000, maar hij rijd als nieuw! ( persoonlijk vind ik hem lekker der rijden als nieuwe zips!)

ik heb hem ook opgevoerd, hij rijd heel soepel, trekt snel op, en rijd lekekr snel. hij rijd ongeveer 80 km, iets wat meneer de agent niet leuk vind, maar ik persoonlijk wel !

wil jij mijn Piaggio Zip 2005 zien ?
klik dan even op deze link!

beloon de video met een blauw duimpje omhoog, en abonneer als je meer van mijn Piaggio Zip 2005 wilt zien !!
 
Advertisement - register to remove this

Tuurlijk wil ik je helpen, ik heb veel problemen gehad met mijn zip dus weet veel oplossingen, ik hoor het graag van je
Nou ten eerste zou ik mijn binnenkappen willen spuiten naar zwart omdat deze nu grijs zijn heb je daar toevallig ervaring mee, ten 2e zou ik hem graag harder laten lopen dan 50 wat hij nu rijdt het is een 4t snor zonder varioringen.
 
Back
Top