This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mijn Lycos web FTP sluit ???

speedfreakz

Well-Known Member
Zoals de titel al zegt:

Lycos sluit mijn web FTP zonder enige rede daartoe...

Ik kreeg vandaag dit emailtje:

.........................................................................................................
Beste Tripod Member,

Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website te sluiten
vanwege de volgende reden: .
Je hebt de komende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere
FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb
je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.

Het Lycos Tripod team
...........................................................................................................

"vanwege de volgende reden: . "
Er word nieteens een rede gegeven!!!:?

Hebben meer mensen hier last van of hadden, en wat hebben jullie daar aan gedaan??

Greetz
 
Ja...heb ik ook gehad...éxact dezelfde mail...beetje vaag idd..

is wel klote, want ik had best wel veel foto's ed. doorgelinkt

Hier valt niks aan/tegen te doen, behalve betalen voor je ruimte bij lycos....óf naar een andere op zoek gaan.

Ik heb ze zelfs nog een mail gestuurd, wát nou precies de reden was, en binnen een paar uur had ik een boze mail terug (rood getypt) dat remote loading niet toegestaan is

ik heb de mail niet meer, anders had ik 'm wel effe geplaatst....
 
Last edited:
ik heb trugestuurd dat ik het zeer triest vond dat mijn account zonder rede word gesloten en dat ik een rede wil horen
jah je moet tog wat
 
Originally posted by speedfreakz
gaven ze jou wel een rede dan?? en istie nu dicht?

Nee, ineens waren al mijn foto's ofline en ik was net een project begonnen

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje

kutlycos
 
k had hetzelfde, ook dat ze em sluiten wegens misbruik, en bij reden stond er niks..

maarja k had mailtje terug gestuurd, en kreeg toen te horen, omdat mijn account niet op een echte website leek, maar op een opslagruimte...
k heb toen nogeens alles overkunnen zetten, want mijn account was meteen gesloten toen ik die mail kreeg...
 
ik heb t een halfjaar geleden ook gehad, maar toen kon ik noch op mn FTP noch op mn site zelf, oftewel, weg foto's! :|
 
Ik precies hetzelfde gister. En een paar weken daarvoor ook al. Ze geven idd geen goede reden.
Ik had ook alleen maar de TFP gebruikt dus geen site gemaakt o.i.d.
Misschien dat ze dat niet goed vinden ofzo
 
Tja ik heb ook al 3 x dat mailtje gehad.
Mja je heb toch een project en wil de foto's erop hebben.

Dus nu heb ik me gewoon 2x aangemeld zodat de foto's over 2 servers zijn verspreid zo kom je bijna niet aan je limiet en word je er niet vanaf gegooid
 
Mensen moeten niet zo klagen
Als je dit gekut niet wilt , betaal je voor je hosting of host je zelf.

Sim-pel
 
Je moet gewoon een Html bestand hebben staan op je account.

Ik heb nu al 1,5 jaar een lycos account, en die doet het ook nog gewoon.
 
ze zeggen dat je een index moet maken met een programma, JAlbum genaamd..(www.download.com).. en als je die hebt dat je er dan niet vanaf wordt gegooid. Ik heb het zelf ook(wel laten doen), maar tot dusver geen last gehad