This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mijn leven is nu helemaal leeg

Status
Not open for further replies.
Pfwoei, allemaal problemen hier... Sucked allemaal wel, maar wel beter idd om erover te praten. Maar als je echt voor haar wil gaan moet je dat zkr doen. Ik heb het ooit gehad met een meisje dat ik heeel leuk vond. Ik was ook te schijterig om d'r op af te stappen, maar keek haar wel in de ogen aan enzo. Werkt altijd wel goed. Soms ook niet, maar dan weet je waar je aan toe bent... Maar goed, ik d8 dat het een onbereikbaar doel was, dus ik ging ook niet echt met haar praten enzo. Tot ik een keer in een discotheek stond, en met een meisje stond te praten dat zij ook kende. Zij was toen vrij zat, en begon zo opeens voor me te dansen. Gewoon echt tegen me aan enzo Ik dus vrolijk mee doen, alleen toen kreeg ik dus ruzie met 1 of andere ambonees, die dat meisje wou scoren. Mjah, het is er toen dus op uitgedraaid dat ik ging matten met die kerels, en dus niet meer aan dat meisje d8.

Toen daarna zag ik haar nog een keer in de discotheek, maar toen was durfde ik haar niet meer zo aan te kijken. Maar toen ik naar huis ging, pakte ik de deurklink vast, en ik voelde een andere hand mijn hand vastpakken, en het was dus haar hand natuurlijk. Dus ik keek haar diep in de ogen, en zij gaf echt een glimlach waar ik bij smolt. Maar zij was met ammal vriendinnnen dus ik durfde vrij weinig te zeggen. Dus ik vol goede moed hopen op een andere keer om haar aan te spreken, maar toen was ze er niet meer. En sindsdien heb ik haar nooit meer gezien eigenlijk. Wel jammer en ik baal er nu nog steeds van, maar ondertussen heb ik al wel andere vrouwen gehad, maar ik weet niet hoe of ik zou reageren als ik haar nog es zou zien. Maar pin je dus niet teveel vast op 1 meisje, als er 1tje de ware is dan merk je dat toch wel. Maar kijk ook gewoon verder dan je neus lang is.

Maar als je een vrouwtje leuk vind is het altijd wel leuk om te vertellen, maar word je ook afgewezen, of kan je haar niet bereiken, dan kan je dat een onwijs kutgevoel geven.

Maar sterkte iig, en ik hoop echt voor je dat je erbovenop komt, en neem ook de wijze woorden van Sjoerd aan En denk vooral niet dat jij te min voor haar bent, want gevoelens bij vrouwen kunnen af en toe weleens heel raar uitpakken. Anders dan dat jij verwacht... Suc6!
 
Originally posted by stealth2000

Ik heb niet echt goede hoop dat dat gebeurt, tis een voorgevoel.


FOUT
niet zo eraan gaan beginnen gewoon alles of niets.
Je hept niets te verliezen man.
Als je t iig maar probeerd anders zit je zo van als dit, als dat en dat is helemaal k#t.
 
Ik ben zelf niet zo versierder.. Maar ben niet bang ofzo.. Laat t vaak een beetje over me heen komen..

Stap gewoon eens naar dat meisje toe en zeg: Hey! Alles goed? Zei: Ja! Jij: ow gelukkig.. Jij bv weer: damn wel saaie les he.. Zei: ja he.. Dan verzin je gewoon leuk verhaaltje over de leeraar ofzo en kom een beetje spontaan over.. als je een les met haar gepraat hebt zeg je gewoon: Hey heb jij toevallig msn?? Want ze heeft wel een CU2 dus msn zal ze wel hebben.. dat krijg je dan van d'r.. gewoon beetje chatten @ Msn en dan komt t wel goed man.. ook al heeft ze een vriend met r praten mag altijd

Gewoon voor gaan gozer..
 
Ik heb je verhaal met veel respect gelezen en vind het knap wat je allemaal al weer bereikt hebt! De jongens boven me helpen je ook goed, zij zeggen wat ik wilde zeggen, succes jongen! En als het alsnog niet lukt, praat er altijd over, opkroppen is niet goed.

En die vrienden, ik had ze eerst ook niet echt, ga (steeds) meer met ze om, vertrouw ze geheimen toe (hierdoor wordt het alsmaar hechter ) en ga gewoon lekker ouwehoeren als jongens onder elkaar!

Succes!
 


met zon instelling moet je er natuurlijk ook niet heengaan. Denk gewoon het gaat me gewoon lukken tsjakkaaaaa.
 
mischien een loze tip maar sarcasme werk bij mij altijd het beste ik doe eerst altijd gewoon als een vriend (niet te lang) en dan ga je een beetje opmerkingen maken niet zomaar ineens uit de hoek komen van "ik ben kei gek op je" maar het rustig opbouwen als je halverwege niet werkt dan kan je het afkappen en je de afgang besparen je merkt vanzelf of ze hapt of niet... probeer niet op zoveel mogelijk manieren met er in contackt te komen maak een praatje met er ga naar haar cu2 laat een berichtje agter maar ga dr niet meteen lopen smsen mailen ect dit schrikt te veel af als ze haar msn adres op dr cu2 heeft staan dan add je die zoniet dan moet je er zogenaamt op een andere manier achter komen maar doe absoluut nix overhaast dit schrikt echt af...

en waneer is die cu2 voor het laatst geupdate?

verder nog een tip als je in een dip zit moet je de themasong van life of brian luiteren (monthy python) always look on the brigt site of life werk bij mij ook altijd...

suc6 erme
 
Iedereen is wel verlege om op een meisje af te stappen die je leuk vind! Het rare geval is dat ik zeer sociaal ben .. kan goed met iedereen praten en zelfs meiden spreek ik gewoon aan! Maar zodra ik een meisje leuk vin kan ik amper een woord meer uitbrengen!

Moreel: Ur not alone with that problem
 
ik heb ook een beetje 't zelfde, ben van mezelf heel rustig en best wel erg verlegen tegenover meisjes maar ik heb onderhand al bijna 2 jaar verkering. tis gewoon vanzelf gegroeid zo en doordat ik met haar heb praat ik ook makkelijker tegenwoordig.
 
hmmm....dacht dat ik de enige was, heb ook ongeveer hetzelfde situatie.

mijn ma is ook overleden, toen ik 11 was.
verschrikkelijk hard natuurlijk, toen heeft me pa een vriendin gevonden.
maar die was aan de drank (kwam ie later pas achter :| :|) en was het na een tijdje dus elke dag matten hiero.
nu heeft ie weer een vriendin, maar deze is gelukkig wel liev

zelf heb ik ook moeite om op meisjes af te stappen :|, best irritant eigenlijk.
zelfs in een discowtheek.
heb daar een paar keer een meissie gezien, was op slag verliefd.
kon dus geen woord meer uitbrengen enzo, en wist verder niks van d'r, maar ze glimlachte wel naar me.
dus ik helemaal happy enzo maar durfde NOGSTEEDS niet erop af te stappen :| :| :|
toen kwam ik d'r later tegen, kwam bij een stel maats vandaan met mijn brommer, stond ze voor een café te wachten.
ben wel 4x langs gereden en de 4e keer durfde ik er pas heen :|
toen heb ik heel ff met d'r gepraat, en ik smolt gewoon toen ze naar me glimlachde.
maarja, ik ben zo stom geweest om niks te vragen over waar ze woont, wie ze is, hoe oud ze is, niks!
dus ik weet niks van haar, ik kan alleen maar hopen dat ze een keertje weer op vrijdag in die disco is.
en dat is ze al heel lang niet geweest.......en ik voel me daardoor nogsteeds iedere dag klote, ze kan er ook nooit meer komen :'(
dit is natuurlijk mijn eigen stommiteit.

dus doe NIET hetzelfde als mij, als je er niet op afstapt krijg je er echt spijt van en voel je je net zoals ik.
GA ervoor dude, je moet gewoon denken, ach wat kan mij het allemaal verrotten, nee heb ik, ja kan ik krijgen.
voor mijn part praat je over niks.

ps: ja ik weet dat het fout is verliefd te worden op iemand in een disco :| kan er verder ook niks aan doen.
 
Originally posted by ICE
gewoon vaak genoeg uitgaan en een beetje focussen op de leuke meisjes (dus niet de BrEeZaH sletjes )

Dat is (hier tenminste) heel moeilijk aan het worden, of ik neem het begrip "breezah slut" iets te ruim op

Volgens mij zijn er hier geen normale meisjes meer
 
Dat heb ik tegenwoordig ook... Alles tussen de 15 en 18 ziet er niet meer uit tegenwoordig :S

Het is ook echt niet meer normaal hoe vaak ik tegenwoordig een meisje een BrEeZaHsLeTjE vind :S
 
Ah joh..
wat klote allemaal.
Eyh.. maar als dat meisje naar je keek.
Dan is er altijd nog kans he. Stap op haar af.. wissel nummers uit. Heb een zo goed mogelijk gesprek. het kan allemaal nog goed komen.
 
hmmm... tegenwoordig is het idd moeilijk een chick tegen te komen die er niet uitziet als een meisje met van die Fokkin verschrikkelijke donkere randjes om haar lippen, Overkill blond haar, met die blondspray, en kleren aan die je je schoonmoeder nog niet aan wenst. 'Laat staan dat het meisje in kwestie nog een beetje fatsoenlijk kan denken, en het hoger geschopt heeft dat hoofd kassagroep 1.
tjah..... je hebt mazzel met een mooi verzorgd meisje van niveau deze dagen.
 
Originally posted by SoulDarkness
Kan iemand definitie geven van een breezersletje?

me zusje

Uh: iemand die meer als 140 mensen op haar msnlijst heeft staan met het minimale leeftijdverschil van 4 jaar

Vaak meisjes rond de 14 jaar die geilen op breezahs dat lekker zoet is (kinderlijk dus) maar wel alcohol bevat (wat stoer is)..

Dus eigenlijk is een Breezer het perfecte overloop middel van hun kindertijd naar het volwassen worden
 
Kheb een nog betere omschrijving gevonden...

.

* BrEe.ZaH-cul.tuur (de ~ (m.))
het collectief dat zich op het medium Internet verschanst met verschillende motieven, veelal om zichzelf te etaleren in de hoop een (seksuele) relatie te krijgen en/of ego strelende praktijken te beoefenen en tegelijkertijd zijn of haar arrogantie te uiten. Communicatie gaat via een intern ontwikkeld taaltje, het BrEeZaH-jargon.

BrEe.ZaH-jar.gon (het ~ (o.))
meest gebruikte taal onder mensen die behoren tot de BrEeZaH-cultuur. Vrijwel identiek met de Nederlandsche Taal, met uitzondering op de manier waarop de meeste woorden en zinnen worden geschreven. Letters worden afgewisseld met grote
en kleine letters en de 'en' op het einde van een werkwoord wordt vaak vervangen door 'uh'. Zie voorbeeld:

"Hmmz JaH Ik MoEt NoG NiEuWe BrEeZaH's KoPuH, goSsIeZz Ik VraAg Ut wEl AaN mUh VrIeNdJuH VaN 23 JaArtJuHs OuD diE mE Op 14 JaRiGe leEftiJd oNtmAagd HeeFt"

BrEe.ZaH-chick (de ~ (o.))
vrouwelijk exemplaar van een persoon die tot de BrEeZaH-cultuur hoort. Te herkennen aan het opvallend dragen van merkkleding (met vaak grote logo's) en overdadig make-upgebruik. Bijna in alle gevallen communicerend in het BrEeZaH-jargon of
andere chat-talen die afwijkt van het normaal Nederlands. Op het internet vaak actief met het rondsturen van nietszeggende forwardmails (waarschijnlijk met soort gecodeerde boodschap) Bijna in alle gevallen op minderjarige leeftijd
ontmaagd.

Karaktereigenschappen: lijkt vaak minderwaardig over zichzelf te zijn en onzeker over te komen maar is in de
werkelijkheid vaak bewust van haar uiterlijke kwaliteiten en voor de behoeve van haar zelfverzekerdheid zoekende naar aandacht. Zij doet dit meestal door zoveel mogelijk beeldmateriaal van haarzelf te publiceren op Internet.


Cu2.nl is de grootste BrEeZaH meeting ooit
 
Status
Not open for further replies.