Mijn leven is nu helemaal leeg

Status
Not open for further replies.
Jongens ik zie het niet meer zitten.

Mn hele leven is een drama. Het begon al op de kleuterschool, werd altijd gepest en nooit voor serieus genomen omdat ik met een overgewicht zat van hier tot gunter wat eigenlijk door me moeder kwam omdat ze me eigenlijk te goed verzorgde, lief mens.

Daarna kwam het ergste, mn moeder overleed. Ik bleef achter met mn pa en mn zussie. Mn zussie had veel steun aan haar vrienden. Ik had ze niet echt, doordat ik de middelbare school ging raakte ik de vrienden die ik dacht te hebben ook kwijt. Mijn vader heeft het in deze situatie tot aan de dag van vandaag toe er nog heel zwaar mee. Mn vader kan niet tegen het huishoudelijk werk dat mn moeder had nagelaten wat iedere dag weer resulteert in gescheld en getier.
Ikzelf kwam deze periode van diepe droefheid en rouw door door met mn neus in de boeken te duiken en als een gek te gaan studeren. Daardoor kwam ik met mn mavo advies uiteindelijk in het vwo terrecht, dat zegt wel genoeg dacht ik.

Sinds een jaar of wat werd ik eigenlijk stapel op een meisje op school. Ze zat niet in mn klas maar ik zat wel 2lessen per week met haar in hetzelfde klaslokaal. Het is echt een heel rustig meisje dat ook niet echt populair is. Maar de liefheid en de gevoeligheid van haar karakter kon ik in een oogopslag zien, zij is het.
Ik heb haar al die tijd nooit aangesproken. Ik was nog te ver in de rouw om mn moeder, ik was gebroken, mn persoonlijkheid naar de kloten. Ik was ook te verlegen om het te doen, ik was dat al, maar de dood van mn moeder en de situatie thuis hebben mn verlegenheid nog een extra schop in de rug gegeven.
De laatste tijd gaat het wat beter, ik had weer kracht in mn lijf. Ik ben de laatste tijd lekker aan het uitgaan inde weekenden en heb al een leuke vrienden kring uit me klas opgebouwd. Maar nog steeds te verlegen om dat ene meisje aan te spreken. Ik zie haar tegenwoordig alleen nog maar bij gym en elke keer als ik in haar ogen keek smolt ik. En zei ook zei gluurde ook steeds naar mij, werd zenuwachtig in mijn bijzijn het was wederzijds maar zie is ook zoooo verlegen.
Ik heb volgende week de laatste keer gym van mn schholcarriere op de middelbare school. En heb mezelf de laatste tijd helemaal op zitten jutten dat meisje aan te gaan spreken. Ik had me toch een kracht en een wil om dat te gaan doen! Ik was vastberaden: het moest gebeuren!

Vandaag ben ik gaan zoeken op Cu2, heb haar gevonden en wat blijkt, ze heeft al een vriend. Naar mijn idee: sinds 2 maanden Hij moest haar hebben versierd, zei is geen meisje dat op iemand afstapt, anders had ze allang op mij afgestapt

Nog nooit heb ik me zo rot gevoeld sinds mn moeder overleed, ik word helemaal gek hier. Had ik godvordomme haar maar eerder aan gesproken, had ik maar niet in zo'n klote situatie thuis gezeten, had mn moeder nog maar geleefd, had ik maar niet gepest geweest op de basisschool. Al meer dan een jaar oogcontact en zenuwachtige trekjes in elkaar bijzijn. En nog steeds tot een week terug, er is nog spanning

Jongens, ik word gek hier, ik zie alles alleen maar zwart, ik zie geen smeuiigheid meer in het leven.
Ik ben gebroken, terug bij af.

Ik ga haar toch maar proberen aan te spreken bij gym denk ik

ik weet het niet meer
Het verhaal is lang geworden ik weet het, sorry daarvoor maar het lucht echt voor 30% op voor mij dat ik het eruit heb gegooid.
Ik weet niet wat jullie ermee moeten, sorry

"I don't want to die, but I ain't keen on livin' either" Robbie Wiliams
 
Advertisement - register to remove this

Heej kerel,
wat ongelooflijk kut voor je allemaal...
maar delete dit topic niet! Door erover te praten kun je je beter gaan voelen, je zegt het zelf al in je verhaal!
Je vertelt dat je al een aardige vriendenkring hebt..
trek wat meer met hun op, praat met hun, ga leuke dingen doen.

en wat betreft dat meisjes is denk ik toch echt de enige oplossing om (voorzichtig) contact met haar te zoeken...
 
Nee, ik laat het wel staan.

En ik ga de moed maar bij mekaar rapen om haar toch aan te spreken.

Ik voel me zon lul de behanger dat ik haar niet eerder heb aangesproken, dat vriendje heeft ze echt maar pas en ik loop al een jaar met vlinders in me hoofd, goddamn ik ben een dromer net zoals Ozzy Osbourne zong
 
Last edited:
sja... moeilijke situatie..

gewoon morgen praten met ur misschien zelfs wat afspreken misschien dat ze die vriend wel laat vallen...


vertel haar wat je hier ook verteld ?

gr & sterkte,

michel
 
fuck man...Maar je zit soms bij haar in de klas? Dan zijn er toch wel situaties dat je met elkaar in contact kan komen?
 
Mja, zoals je weet gaat het met dat vriendje van haar ook wel over.. (gaat 99% van de tijd zo) en als ze jou leuk gaat vinden zal dit alleen maar eerder gebeuren! Suc6... En er lopen meer leuke meisjes rond hoor..
 
Begin als vrienden.. je hoeft niet meteen te verklaren dat je al een jaar verliefd op der ben! Kan ze van afknappen misschien en wilt ze geen contact meer! Begin dus rustig aan!

Openingszin: Heej <naam>.. laatste gymles vandaag... wat ga je volgend jaar voor school doen?
 
Of laat anders een van je vrienden wat regelen voor je... laat hem/hun een beetje kijken wat ze van jouw vind. Als ze dan lekkr positief over je is (vast wel, want ze kijkt ook steeds naar je) stap r dan op af.
Kom er ook achter wat ze na school doet, mss een of andere sport ofzoow. Natuurlijk ga je daar dan heeeeeeel toevallig ook op...
 
Shit zeg...:mad: .
Zelf heb ik 't idee hebben dat ze precies zo over jou denkt als jij over haar. En dat ze verkering heeft vind ik geen reden om haar niet aan te spreken. Spreek 'r gewoon aan joh! Wat kan 'r misgaan.:)..En misschien heb je nog wel wat aan dit topic..
 
en al is ze dan bezet, als je nou gewoon ff goed met d'r overweg kan komt het misschien later wel.kan je gelijk aan je verlegenheid werken;)
 
Hee, ik had net een vette reply getikt, slaan op me stage de stoppen door 8P , maja nog een keertje dan :p

Maar NIET als vrienden beginnen, dat is echt fout, dan beschouwt ze je namelijk als een vriend en als dan opeens blijkt dat je meer wilt kan ze weleens heel erg teleurgesteld in je raken omdat ze dacht dat ze aan jou gewoon echt een vriend had en nu blijkt dat je opeens meer wilt. Dus daar zou ik het niet op gokken.

Wat heel mooi is, is dat jij dus niet WEET dat zij een vriend heeft, tenminste je weet het wel, maar zij weet niet dat jij het weet ;) Voordeel hiervan is dat je je uit kan leven zegmaar. Je hoeft je niet slecht te voelen als je haar aanspreekt ofzo, je bent daarin gewoon vrij totdat zij het zegt dat ze een vriend heeft. Zo kan je ook mooi zien hoe leu kze je vind. Als ze veel met je doet voordat ze het zegtl ijkt het mij logisch dat ze veel interesse in je heeft en misshcien zelfs wel bereid is die vriend op te geven ofzo. Maar als ze al heel gauw zegt dat ze een vriend heeft tja. Ligt natuurlijk maar helemaal aan het miesje maar toch. Ik ozu iig zeggen go for it.

En als je haar aanspreekt, het hoeft echt niet een perfectie line te zijn ofzo hoor. Het komt juist schattig over als het heel spontaan is en je eigenlijk neit psies weet wat je wilt zeggen. Bv;
je loopt op haar af als ze ALLEEN is (niet als ze bij vriendinnen staat dat is klote, = extra druk en dat kun jij helemaal niet gebruiken) en zeg dan: heyuh hoi... :D ... laatste keer gymen heh? Nou dan is het ijs gebroken en komt het gesprek vanzelf. Het hoeft echt niet super vloeiend te lopen. Dat maakt haar echt helemaal niks uit, ze vind het waarsch. dan al leuk genoeg als jij haar aanspreekt. Gesprek komt dan vanzelf. Je moet wel met je gedaches bij de dingen zijn die zij zegt en niet bij dingen als; is het leuk als ik dit zeg, is het leuk als ik me mond half open doe, is het niet erg dat die rechterkies een beetje geel is etc. etc.

En verder je totale verhaal; vat het niet zo zwaar op, je leven lijkt mij zo heel goed voorruit te gaan toch, enkel dat probleem met de liefde is zegmaar de druppel. Maar je doet nu toch VWO ipv MAVO das toch positief??? En je hebt leuke vriendenkring das toch ook goed!??! Dus je bent nu gewoon ff depri waardoor het er allemaal uitkomt denk ik, maar das goed, dat je het nu ff allemaal nertyped. Schaam je er niet voor :)

Sow weer een lang verhaal geworden ik hoop dat je er wat aan hebt.

Nog 1 tip (gaf ik gister ook al aan iemand): als je op haar af wilt stappen en je hebt wat in je hoofd, maar je durft niet, ga aftellen, dus van 10 naar 0 en bij 0 zeg je wat. It works :)
 
Originally posted by Sushi
idd zie dr telefoon nummer te krijgen en sms je gek zou ik zeggen :)

Ja is wel, maybe durf je d'r dan beter aan te spreken...

Maare succes ermee, en als het ff tegenzit, ga sleutele aan je scoot ofzo. Voel ik me meestal ook beter door (als het gelukt is dan :))
 
Originally posted by Gehaktbal Racer
Of laat anders een van je vrienden wat regelen voor je... laat hem/hun een beetje kijken wat ze van jouw vind. Als ze dan lekkr positief over je is (vast wel, want ze kijkt ook steeds naar je) stap r dan op af.
Kom er ook achter wat ze na school doet, mss een of andere sport ofzoow. Natuurlijk ga je daar dan heeeeeeel toevallig ook op...

Mwa dat vind ik altijd zo triest, je vrienden het laten opknappen... Volgens mij valt dat bij de vrouwen ook niet echt zo in de smaak :rolleyes:
 
Iedereen erg bedankt voor de replies. Sjoerd, bedankt voor je verhaal het heeft me goed gedaan, ik ga je tips opvolgen!

Vandaag komt het er niet meer van maar ik ga haar morgen proberen aan te spreken.

Mn eerste reply was wel erg emotioneel, maar toch is het de waarheid en moest het er uit.

Ik voel me wel goed weer eigenlijk, ga het vandaag maar ff rustig aan doen.

Erg fijn dat ik het hier ff kwijt kan.
 
Jongen, go for it! Altijd denken: Nee heb je en ja kun je krijgen. Kortom, je hebt niets te verliezen, het kan alleen maar positief werken. Ook al wordt het uiteindelijk niks, dan weet je iig waar je aan toe bent, dus heb je zekerheid. En ach, wij allen gaan er gewoon van uit dat het allemaal goed komt :W

suc6!
 
Originally posted by JaguaRox
Gewoon ff de film 'Slackers' kijken :P

Die is gaaaaaaaaaaaaaar, vooral dat stukkie dat die kerel een sok om ze lul heb :D verder heb ik um nie gezien...

maja, nu weer ontopic :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top