mijn laatste p*litie ervaring

Runner is de man

doe mij maar een....
Dus ik net wegtrekkend, zie zo'n wagen (had al gekeken of het blauwtjes waren, niet kunnen zien) met z'n lampen knipperen. Ik dus denken niet weer he (das een andere verhaal)en reed toen dus bij de eerste afslag af. Komen die blauwtjes (of terwijl joden) met een rot gang achteruit waarbij de achter kant van die wagen echt gewoon vet omhoog kwam (vond het wel geinig om ze een inspanning te zien doen).Ik dus rot geschokken tussen huizen door weg gevlucht.
Moraal, je kan ze dus echt wel ontvlucht, met veel geluk.

Advertisement - register to remove this

hehe, dombo's........ ook dat ze het al proberen met een auto een scooter aan te houden in de stad vind ik lomp.........

ik zal wel ff uitkijken want gister was er weer eens(zoals gewoonlijk in veenendaal)een rollerbank controle en er reden dus iets van 10 motorwouten rond. bij mij in de buurt rijden nogal wat scooters dus ik zie zon gozer op het fietspad achterna gezeten worden door een motorwout die scooter neemt dus een bocht en die motorwout kick zo tegen zijn achterkant van zijn scooter aan!!! echt aso! die gozer gaat op zijn smoel joh! en hij moest nog mee ook op de rollerbank! dus schade en een boete echt ziek!

de gemiddelde moter wout is inderdaad gek in z'n hoofd ja, ze rijden je soms gewoon van de weg, maar auto's en busjes enzo rij je zo kwijt dat is echt geen probleem....

Dat schoppen doen ze bij ons niet, heb het gevoel dat ze dat niet durven. Trouwens, 1 mei jongst leden, was het bij ons hiero ook rollenbank dag, althans zo leek het. Er waren iets van 5 verschillende banken opgesteld, niet normaal. Had ik ff geluk, dat mijn runner het toen niet deed.

Mazzels

Originally posted by Runner is de man:
Dat schoppen doen ze bij ons niet, heb het gevoel dat ze dat niet durven. Trouwens, 1 mei jongst leden, was het bij ons hiero ook rollenbank dag, althans zo leek het. Er waren iets van 5 verschillende banken opgesteld, niet normaal. Had ik ff geluk, dat mijn runner het toen niet deed.

Mazzels

Ze mogen geeneens schoppen
frown.gif

Ennuh 5 verschillende banken? Tovami, Dynojet, normale rollerbank, sofa en een bank uit het park
rolleyes.gif
...

Greetz

Originally posted by Daanje_70MHR:
Ze mogen geeneens schoppen
frown.gif

als je een stopteken negeert dan mogen ze je op een andere manier tot stoppen dwingen. probeer trouwens maar te bewijzen dat die schopte, hij zegt gewoon: die scooter reed te hard en ging daardoor onderuit .

ja echt vieze naaiers bij een vriend van me werd zijn originele uitlaat eraf gezaagd omdat de prop eruit was volgens mij mogen ze geen originele spullen er onder uitslopen toch? er waren gister van 99 scooters 37 uitlaten gedemonteerd en dan ook nog al die bekeuringen voor onzin zoals gekleurde dimlichten enzo! ze krijgen volgens mij dikke premies als ze veel bekeuringen uitdelen!

Originally posted by gilera85:
ik zal wel ff uitkijken want gister was er weer eens(zoals gewoonlijk in veenendaal)een rollerbank controle en er reden dus iets van 10 motorwouten rond. bij mij in de buurt rijden nogal wat scooters dus ik zie zon gozer op het fietspad achterna gezeten worden door een motorwout die scooter neemt dus een bocht en die motorwout kick zo tegen zijn achterkant van zijn scooter aan!!! echt aso! die gozer gaat op zijn smoel joh! en hij moest nog mee ook op de rollerbank! dus schade en een boete echt ziek!

Hey, das echt lelijk, alsdi k in veenendaal ben en zon gast flikt mij dat, oeioei dan wordt ik echt pislink, ik mep hem neit op ze bek maar naar die controle ga ik dan ECHT NIET... kutjoden

SvR

Hierzo rijdt er ook zo eentje rondt, genaamd "De Spicht" (rilling). Halvegare vent die jonge gasten van hum MT'tjes afschopt enzo, zieke kerel.
Echt flink asociaal het gedrag van de gemiddelde scootercontroleur/politie agent. En Netelenkut en Pronk maar strengere regels verzinnen. kutland....
Als ik 18 ben en geld heb ga ik echtwel een R1 halen en dan rijdt ik hem helemaal kwijt met zijn kut Bwm sloop motor...

Mzzl

GVD! wordt zondag 18, hmm kan ik het niet nog een paar jaar uitstellen
biggrin.gif
biggrin.gif
[nee, mijn vriendin zal deze uitspraak niet kunnen waarderen, en het is ook maar een geintje
biggrin.gif
)

[This message has been edited by magicelmo (edited 01 June 2001).]

Originally posted by magicelmo:
nee, mijn vriendin zal deze uitspraak niet kunnen waarderen, en het is ook maar een geintje
biggrin.gif

[This message has been edited by magicelmo (edited 01 June 2001).]

Je moest je post zeker editten toen ze hem had gelezen ofnie ???
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Hierzo hadden ze ook een gast achterna gezeten. Die gast gecrashed op een auto. Geloof niet dat ie toen nog naar de rollenbank toe kon.

Back