This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mijn CRX bijna gejat

Smaken verschillen, maar kraak dan geen andere auto's af. Heeft voor mij emotionele waarde.
Sommige rijden in afgetrapte golfs, micras of ander spul. Niet mijn smaak maargoed
 
Echt kut voor je man. Ik hoop echt dat je de daders vind.

Maar uhm.. Ze zijn redelijk hard tot stilstand gekomen toch? Bel het ziekenhuis eens of er rond die tijd verdachte verguren op de 1ste hulp binnen zijn gekomen met hoofdwonden of dergelijke. Of attendeer de politie hier eens op. En kijk eens rond in je omgeving en vraag kammeraden naar mensen met wonden. Het kan maar zo zijn dat 1 van die sjakies hard met zijn kop op je stuur is geknald of op je dashboard toen ze tot stiltstand kwamen.

In iedergeval nogmaals succes met het vinden van de daders
 
ja dankjewel
Rickstick, daar dacht ik ook al aan.
Maar dat muurtje heeft geen stevige fundering oid, maar ik kan het wellicht proberen. Maar aan de andere weet ik niet of het ziekenhuis, huisartspraktijken en poliklinieken daar aan mee willen werken. Want ja, er komen genoeg mensen met hoofdwonden binnen.
 
Jah maar als de politie hier mee bezig gaat dan kan het wellicht iets opleveren gezien het (hopelijk) rustige tijdstip.
 
"ALS'' ik een oto had en ze zouden dat bij mij flikken ik zou ze totaal kapotslaan domme K#t kinderen......
 
Originally posted by =]python[=
"ALS'' ik een oto had en ze zouden dat bij mij flikken ik zou ze totaal kapotslaan domme K#t kinderen......


hoe doe je dat als je niet weet wie het gedaan heeft dan :|..
 
Originally posted by =]python[=
"ALS'' ik een oto had en ze zouden dat bij mij flikken ik zou ze totaal kapotslaan domme K#t kinderen......


Je praat ofdat je 16 bent.



Ben je ook nog 8P


:| :|
 
Aangezien ik denk, en nog meerderen, dat het kinderen van de scholengemeentschappen hier zijn om posters op te hangen in de scholen.
De weg waar we aan wonen daar komen dagelijks 500 kids heen en terug van een scholengemeentschap.
Op die posters iets van meld je bij de politie. Misschien breekt er iets bij iemand...
goed idee, of iemand nog iets anders?
 
Ik denk dat 'als' het van die kids waren, ze het wel doorvertellen aan hun vriendjes 'van kijk eens wat ik heb gedaan enzo'. En dan vangt het vanzelf wel iemand op.. Óf ze melden zich zelf als ze er niet lekker bij voeren, maar 1 ding is zeker als ik wist wie ze waren..
 
Ik hebhet idee dat het iemand is geweest met totaal geen rijervaring. T lijkt mij dat als je een auto wil hi-jacken datje dan rustig de straat uit rijdt. Valt immers t minste op.

En als dat zn intensie was dan geeft hetalnog aan dat ie geen ervaring heeft met een gaspedaal. Denk maar aan de 1e keer dat je in een auto stapte. Standaard te veel gas

En dat idee van die posters is wel goed. Maar misschien is het dn handiger om dan eentussen persoon te zoeken. BV de politie of het school bestuur.

Dat jij persoonlijk niet lastig gevallen wordt door die pubers.
 
het zou kunnen kloppen, vind het alleen dan vreemd dat het je wel lukt een auto open te breken en te starten zonder sleutels, terwijl je nog nooit hebt autogereden :?