Mijn brommer...

Status
Not open for further replies.

Timothypbr

Well-Known Member
Hallo,

Een goede vriend van mij op school (Loic Amado) zei dak hier is moest rondkijke en me registrere, dus hebk da dan ook maar gedaan, een forum meer of minder maakt nix uit :p
Zelf hebk geen 2takt scootertje zoals Loic zijn streetmagic maar een 4takt brommertje, je kent het mss wel een pbr, replica van de honda zb uit de eind jaren 80.

kheb hier al mooie scootertjes gezien en kvind het wel vet dat jullie zoveel zelf doen, mensen met een 4takt doen dat amper, de uitzondering bevestigt de regel natuurlijk.

aangezien ik daar ook een project mee begin, op motokader zetten en nog wat andere dingen, dacht ik dat ik het hier ff post ofzo?
als het niet mag verwijder maar, maar het lijkt me wel leuk om is te horen van jullie wat je ervan denkt,
ksal men best doen om ook wat commentaar te geven op jullie projectjes ;)

hier dus mijn (voorlopig) brommertje:
laatste goede foto (zonder klauw weliswaar):

Rechterkant.JPG


fotootjes met 4zuiger remklauw, schijf sleept spijtig genoeg te veel en houdt heel wat tegen op topsnelheid aangezienk met zware vertanding zit :s :

DSC02972.JPG


zo wilk hem ongeveer van kleur:
links%252520laag2.jpeg


komt dus een motoframe onder, backstepje, ander voorlicht want deze is aan het scheuren, motor wordt eindelijk is onder hande genome (andere koppeling, ontsteking, cilinderkop,grotere carburator...), krijgt een spuitbeurt (zie foto), stalen leiding en andere trekker (eentje met extern potje),voorspatbordje,...

met vriendelijke groeten
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

fotos snappek ni goe wak fout dee, heb ze der maar tussen uit gelaten
vind het wel raar op ander forum werkt het perfect :s

komt een gewoon rond koplampje op met ruitje dus heb geen interesse in de jouwe ;)

mvg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top