Mijn bougie krijgt geen benzine..?:S:S

b0nedijke

Well-Known Member
heey
ik heb een jogg met een watergekoeld blok van een SR eronder
ik was aan het rijden en had hem uitgezet en daarna starte hij niet meer
heb het blok er meerdere malen afgehaald alles schoongemaakt
maar in plaats van dat er lucht in me carb. wordt gezogen blaast deze lucht naar buiten en mijn bougie krijgt helemaal geen benzine
ik rijd met:

70cc airsal
21mm carb dellorto
malossi koppeling + vario
shot
94 sproeier
binnerotor goed afgesteld
stage 6 spruitstuk

ik weet gewoon niet meer wat het is me vlotterbakje loopt wel vol met benzine maar hij blaast lucht ipv dat het naar binnen wordt gezogen :S maar het rare is ook dat ik bijna geen compressie heb en ik heb net gekeken zodra ik ga kicken begint het benzine te lekken bij de uitlaat :S voor mijn gevoel zijn het toch me membraamkleppen:S
ten einde raad

wie kan me helpen?
groetjes rick
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

zuigertje verkeerd om gemonteerd (180 graden draaien) pijl naar de uitlaat poort van de cilynder, vacuum probleem?


dat van de zuiger kan niet het probleem zijn ik heb een tijdje er gewoon mee kunnen rijden en opeens was dit het probleem maar er zitten ook maar er zit ook maar 1 slang op en dat is de benzine slang op me carb. voor de rest nix we rijden wel al op brommix dus zou het raar vinden als het het vacuum probleem zou zijn :S
maar hij vonkt wel en alles alleen er komt geen benzine in me cilinder verder dan me uitlaat/krukas komt het niet :S
 
Last edited:
dat van de zuiger kan niet het probleem zijn ik heb een tijdje er gewoon mee kunnen rijden en opeens was dit het probleem maar er zitten ook maar er zit ook maar 1 slang op en dat is de benzine slang op me carb. voor de rest nix we rijden wel al op brommix dus zou het raar vinden als het het vacuum probleem zou zijn :S
maar hij vonkt wel en alles alleen er komt geen benzine in me cilinder verder dan me uitlaat/krukas komt het niet :S

ik heb nu ook een nieuwe zuiger besteld want ik zou anders niet weten wat het zou moeten zijn :S
 
Back
Top