Mijn bollerbank getunde Stinger!!

Nou mijn achtervelgje is binnen.
Deze heb ik ook maar meteen gespoten en van een sticker voorzien.

Moet alleen nog blanke lak over!
Zo worden ook de anderen velgen...

Stickers waren ook klaar dus die kunnen er ook zo op.

2efrnmd.jpg


jtarz5.jpg
 
vent ig snap dig neet, alle stickers van de brommert aaftrikke, en zelf plek dr ze weer oppe helm :p
nohhhhhhhhh battieeeeeee

:*
 
Sander en Tom doelen op precies hetzelfde Bas. Ding van mij moest het juist hebben van de opbouw en van de zithoogte/stuurhoogte en keuze. Feit is dat hij nooit omhoog kwam bij zowel mij als Sander niet (die toch een stukje lichter is dan jij). Probeer het gewoon in die zitpositie bij de start te vinden en je hebt al snellere tijden.
 
Zooo, hij is clean en netjes!

Nu nog even voorvelg en 2de achtervelg spuiten, en we zijn klaar.

117y6ht.jpg
 
Last edited:
Zooo, even de boel onder het stof uit gehaald!


We zullen maar beginnen met dat het een Top weekend was haha!

Zaterdag:
Aangekomen op het rennerskwartier alles uitgepakt bier koud gezet en BBQ aangestoken.
Gezellig met kamplimburg kroesjes ect. wat biertjes gedronken en geBBQ.

Toen richting dorp gegaan waar we een flink feestje er van hebben gemaakt. Die zullen ons niet snel vergeten! Na nog flink wat biertjes en Malibu en wat gesneuvelde dienbladen rond kwart voor 6 richting tent gegaan. Daar samen met Hecky en Pepe nog wat biertjes gedronken en een eitje+hamburgers gebakken. Toen was het al snel 7 uur en ben ik maar de auto ingekropen.

Zondag:
Om 8 uur was ik alweer wakker, hup auto uit blikje redbull en gaan!
Even een broodje spek en ei gegeten en scooter van de aanhanger afgehaald.
Nog paar kleine dingetjes borgen en op naar de keuring waar we gewoon door heen kwamen.

Toen gewacht dat we konden rijden en aangesloten in de rij.

Eerste run wat ik zou rijden met TT91 met 3,5Bar :rolleyes:
Groen met een reactie tijd van een uur volgens mij :p
Natuurlijk veel wheellspin dat ik zelfs de achterkant opeens in mijn ooghoek zag verschijnen toen maar van het gas gegaan en rustig door gereden.

Toen band wat leger gelaten en weer aangesloten. Daar op volgde: ROOD ROOD ROOD ROOD Wheellspin Wheellspin! Toen had ik het gehad.
PMT er op gegooid en we hadden grip :)!
Op een run na, waar ik de helft van de baan slingerend over ging, omdat ik geen zin had het gas los te laten!

Toen eerste tijd kunnen rijden 7.25 met 0,2.. reactie!
Toen kwam ik er achter dat hij 250/300 touren miste, daar wat mee gaan spelen en toen het laatste half uur van de kwalificatie liep hij pas goed. Onder tussen nog heel veel rood gezien en tijden van 7.4.. gereden (DikkeFAIL)!

Uiteindelijk dacht ik dat ik toch nog omloop kon rijden want ik was als 8ste gekwalificeert totdat mijn mede limburger Kai er achter kwam dat hij niet op de lijst stond en wel 7.17 had gereden. Ja balen geen omloop.
Scooter neer gezet en toen maar als toeschouwer naast de baan gaan staan. En even gekeken hoe Hecky en Tim degen PUUUUUUUNEEE!

Gisteren met de stinger nog even 2 bandjes laten klappen, komende maand even kijken dat we hem nog even op de bank zetten dat het wel weer goed wil lopen, en dan volgende wedstrijd weer lekker onder de 7+omloop rijden!


Als iemand nog foto's heeft of filmpjes post ze hier maar!
Startnummer #134

Ik zal zo ook nog wat dingen plaatsen!


productthumb.php


2ccsajo.jpg



ekf95.jpg


2d76mq0.jpg





Ciao :-:
 
Last edited:
Ik heb een vraag ik ben bezig met mijn blok opknappen van mijn aerox en ben mijn blok aan het polijsten enzo maar jou blok bij foto 9 ziet er echt supper gaaf uit hoe heb je dat gedaan zo wil ik mijn blok ook hebben ik ben nu aan het polijsten met zo'n soort van wax en lappen doeken die je op de boortol zet.
 
Back
Top