Mijn bollerbank getunde Stinger!!

Geloof me mijn grafiekje ziet er ook echt wel strak uit ;) En dat naar 2 runs waar alleen een paar rollen is verwisseld. Dus het zou nog veel harder kunnen. Alleen eerst even de boel op de grond zien te houden :)


Nou, wat er nog voor kloosterzande zal gebeuren.
Stickers van de voorkap worden verwijderd en hem even lijm vrij maken haha!

En dan worden er deze week wat mooie stickers gemaakt. (zwart)

-EPC/RST
-Bollerbank
-RBT
-Rc-Scooters
-Bace #134

Ook zullen mijn velgen een mooie kleur zwart krijgen! Ook mijn nieuw gekocht velgje.
En er zullen wat dingetjes worden gepolijst!
 
Nee, Die licht nog in de schuur :eek: Wil hem eerst onder controle hebben.
Want het heeft op dit moment nog geen zin om hem aan de voorkant nog lichter te maken en dan nog meer wheellies te hebben. Heb wel een mooi sticker laten maken van polyestershoppen :)
 
Hehe beter :)

Maar het aan de grond houden zal niet aan die eneke kilo liggen hoor, wat voor RF zit erin? En heb je al veel verschillende startposities geoefend?
 
Hehe beter :)

Maar het aan de grond houden zal niet aan die eneke kilo liggen hoor, wat voor RF zit erin? En heb je al veel verschillende startposities geoefend?

Nee dat klopt! Maar ik ga het op kloosterzande toch eens proberen met een iets zwaardere voorkant. Ik heb een RF van 9.3 ofzoiets dacht ik. 13/44 met 15/41

Kwa zithoudingen heb ik maar een zelfde positie aangehouden en dat is helemaal voorop het zadel en helemaal op stuur leunen dat ik er zelfs blauwe plekken van heb op mijn borst :p Verder naar voren kan dus niet.

Op heerenveen kreeg ik hem wel gehouden als hij 40/45 graden was. Maar ook met moeite. Hoop als ik dadelijk en grote accu er op zet en een iets zwaardere stuurpen monteer ik hem beter krijg gehouden en met 35 graden kan starten. En nog harder kan gaan :)
 
Bassie, ik zou zowieso met een 12inch proberen, daar rijden ook meerdere mensen met een 9.3 rf mee.

Anders misschien een groter bandje monteren of gewoon gas houden bij de wheely"s
 
waarom niet ietsjes langer in vertanding?
Gewicht bijhangen is sowieso -1 :p

Nja volgens mij moet mijn vertanding zo gewoon goed zijn. Deze zit ook in die van Bolle. En ik vind het niet echt gewicht bij hangen. Stuurpen wouw ik sowieso veranderen omdat deze me wat veel deed buigen, en de accu is alleen maar handig. Met 1 accu de hele dag rijden :)

Bassie, ik zou zowieso met een 12inch proberen, daar rijden ook meerdere mensen met een 9.3 rf mee.

Anders misschien een groter bandje monteren of gewoon gas houden bij de wheely"s

12'' is ook een mogelijkheid alleen weet je zelf ook dat dit voor geen meter uit ziet onder de stinger :p Heb nog een TT91 liggen die komt op mijn pas gekocht Sonic velgje :)
 
Heeft dat ding ooit een wheely gemaakt?
Dus knetterfel was hij niet in het begin, ding liep gewoon knetterhard door.

Mooie beredenering:p Hij maakt geen wheely dus is ie niet knetterfel aan het begin. Ding van Bram moest het puur hebben van zijn opbouw want een hoog topvermogen had het ding zeker niet. Bij 70a is het naar mijn mening veel afhankelijk van de rijder, dus lef hebben en met hoeveel zelfvertrouwen zit je op het apparaat. Zou veel starts oefenen en met zitposities proberen wat voor jou het beste werkt.
 
ik heb ook altijd een tt 92 de kleine versie band mee op een 12 inch velg dus kan je die ook eens testen en net wat tom zecht ik zou gewoon iets meer testen met weg rijden want je moet met je borst niet op je stuur pen leunen meer dat gewicht moet op je armen zitten en je voeten eventueel iets verder naar vooren zetten en dan zijn der nog tal van dingen die je kan doen
 
Die heeft ook een betere rijder erop ;)

LALALALA :p

Mooie beredenering:p Hij maakt geen wheely dus is ie niet knetterfel aan het begin. Ding van Bram moest het puur hebben van zijn opbouw want een hoog topvermogen had het ding zeker niet. Bij 70a is het naar mijn mening veel afhankelijk van de rijder, dus lef hebben en met hoeveel zelfvertrouwen zit je op het apparaat. Zou veel starts oefenen en met zitposities proberen wat voor jou het beste werkt.

ik heb ook altijd een tt 92 de kleine versie band mee op een 12 inch velg dus kan je die ook eens testen en net wat tom zecht ik zou gewoon iets meer testen met weg rijden want je moet met je borst niet op je stuur pen leunen meer dat gewicht moet op je armen zitten en je voeten eventueel iets verder naar vooren zetten en dan zijn der nog tal van dingen die je kan doen

Bedankt voor de Tips, en ik zal deze dingen zeker gaan proberen.
Nu hebben we 6 weken niks dus kan ik rustig zonder lampen oefenen op een afgelegen weg. En wat dingen testen.

Ook zal ik kijken of ik niet gewoon gas kan blijven houden omdat hij misschien maar 10cm max. de lucht in komt! Nu ging ik al aardig snel van het gas af omdat ik niks wouw riskeren. Ook zal ik met een 12'' testen die hebben we nog wel liggen dus dat komt wel goed.

Ik weet wel bijna zeker als ik nog wat kouder kan starten en de wheellies onder controle heb dat ik wel constant onder de 7 kan rijden :)! Aan het blok zal het in ieder geval niet liggen nu de rijder nog :p
 
Back
Top