Mijn bollerbank getunde Stinger!!

productthumb.php


Vette foto!
 
Nou terug van weg geweest.
Andere meetings waren kut 6,7,8ste plaats dacht ik.

Goed gisteren Lisse gehad.

Dagje begon kut, killswitch kabel vergeten.
Niemand die een bij zich had, dus voor 20 euro een nieuwe gekocht voor alleen het kabeltje :p

Even erna hadden Wallie en Ronnie er toch 2 bij zich haha :eek:

Goed 1ste run, 7.5 :+ moest er zelf om lache.
Wilde niet lekker lopen en deed soms wat weg vallen.

Ding draaide nog teveel touren T cilinder afstelling. Dus van 3.6 naar 4 grams rollen. 7,32

Daarna begon het ding over te lopen als een gek.
Carb er af gehaald en schoon gemaakt. Goed opgelost, Run gemaakt, VALS.

Wil aansluiten en zet kraantje open, ding weeer overlopen als een gek. Toen weer carb er af gehaald en met dat ding naar bollerbank en sarik gelopen. Toen er achter gekomen dat er een stukje rubber of vloeibare pakking in de carb in een hoekje van een leiding zat.
Dat er uit gespoten en weer in elkaar.

Toen 2 runs rood. Erna 2x groen en 2x voor mijn gevoel een goede run. Toen op goed gevoel ding aan de kant gezet en maar hopen dat ik finales kon rijden. En ja hoor voor de eerste keer naar heerenveen weer onder de 7. Toen wist ik dat hij weer hard liep en ik de omloop zat.

Toen wat Bollerbank tuning gedaan en klaar gemaakt voor de finales.
Moest tegen ronnieB. Die ik even finaal weg reed hihi :winner:.

Maar goed op het einde van de baan kreeg ik te horen ja jij had 7.0... Ik dacht huuuuuh? nja goed ik dacht prima terug rijden dan maar.

Kom ik bij de start, ja Bas je hebt 6.88 gereden 8P!
Top halve finales. Tegen Martin, hij zat net wat eerder op het gas dan ik. Waardoor hij toch net wat harder reed. maar toch reed ik nog even een 6.848P haha! Mooi 3e plaats ik terug gereden en het ding even flink afgezeikt met een dikke burn haha!


Top dagje dus.
Ding gaat uit elkaar en voor volgend jaar komt iets moois onder :)



Bedankt: EPC
BOllerbank
RBT
RC
Kamplimburg

Oja Ronnie gefeliciteert met je kampioenschap ;)
EN de rest ook natuurlijk !!


Tot volgend jaar



Foto's/Filmpjes altijd welkom #134
 
Eindelijk een bekertje he Bassie, volgend seizoen meteen vanaf de eerste wedstrijd in de top3 nestelen.
voor de rest netjes gereden ! :)

Ondanks dat je als een malloot met je stuur begint te gooien als je gaat burnen :*
 
Back
Top