Mijn AGM Caferacer slaat af als hij even loopt en heeft daarna moeite met starten

Robvanderhulst

New Member
Ben er al een poosje mee bezig maar het wil niet lukken vonk was er eerst niet maar nu wel door nieuwe bobine. Laatste keer dat ik keek was bougie zwart maar dat kan misschien nog door daarvoor komen. Iemand die mij misschien kan helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Ben er al een poosje mee bezig maar het wil niet lukken vonk was er eerst niet maar nu wel door nieuwe bobine. Laatste keer dat ik keek was bougie zwart maar dat kan misschien nog door daarvoor komen. Iemand die mij misschien kan helpen?
Heb je niet meer informatie? 4 takt? Bouwjaar, kilometerstand, dat zal iedereen eerst willen weten.
Er is kennis genoeg op het forum, maar zal je toch echt met wat meer info moeten komen.
In ieder geval suc6!
 
Ik ben beginnend sleutelaar maar ik denk aan iets wat wordt getriggerd door warmte omdat het probleem zich voordoet als hij even gelopen heeft. Mogelijke opties wat mij betreft:
-Automatische choke
-Bougie (te warm/koud)
-Zou de kleppen kunnen zijn als die veel te strak zijn afgesteld. Bij koude start gaat dan goed maar als ze warm worden en dus iets uitzetten sluiten ze niet volledig als de klepspeling te krap is.
Maar nogmaals: ik ben beginner, wellicht hebben anderen betere tips.
 
Ben er nu zojuist achter gekomen als ik een power starter er aan doe dat hij wel mooi blijft lopen want me accu was leeg van het proberen de hele tijd. -Nieuwe accu nemen? Is die verrot ofzo
 
Loopt ie niet gewoon veel te rijk en verzuipt ie? Aangezien je benzine niet verbrand want je ruikt de benzine wel? Volgensmij verzuipt de boel gewoon. Moet een bougie niet grijs zijn van kleur bij een 4 takt?
 
Back
Top