Middenbok te hoog

Sam.p

New Member
Ik heb vandaag een nieuwe schokdemper onder mijn aerox r 2015 gezet, alleen heb ik niet goed gelet op de lengtes van de schokdempers. Mijn nieuwe schokdemper is een stuk langer dan mijn oude en hierdoor kan de scooter niet meer goed balanceren op mijn middenbok. Is hier iets aan te doen of moet ik nu weer mijn schokdemper wisselen met mijn oude?
 
Advertisement - register to remove this

Blokje hout in je rugzak misschien??????????
Hier had ik ook aan gedacht en het is een goede oplossing alleen is er misschien ook een andere manier waardoor ik geen blokje hout nodig heb want vind het onhandig en niet 100% betrouwbaar om mn scooter te laten rusten op een blokje hout.
Alsnig bedankt voor je reactie btw
 
Sam,

eigenlijk is hier geen oplossing voor en dat met de blokje hout was maar een grapje.
De benen van je middenbok zijn nu gewoon te kort.
Verder spreek ik nog niet eens over het feit dat de scooter achter hoger komt te liggen, het gewicht zich naar voren verplaatst en de voorvork dieper in veert als normaal.
MAW het rijgedrag van je scooter wordt anders en misschien wel gevaarlijk met sturen en remmen.

Dus ik zou zeggen, zet de oude er weer op of koop een nieuwe passende set en zet de te lange veren op marktplaats.nl of tweedehands.be
 
Sam,

eigenlijk is hier geen oplossing voor en dat met de blokje hout was maar een grapje.
De benen van je middenbok zijn nu gewoon te kort.
Verder spreek ik nog niet eens over het feit dat de scooter achter hoger komt te liggen, het gewicht zich naar voren verplaatst en de voorvork dieper in veert als normaal.
MAW het rijgedrag van je scooter wordt anders en misschien wel gevaarlijk met sturen en remmen.

Dus ik zou zeggen, zet de oude er weer op of koop een nieuwe passende set en zet de te lange veren op marktplaats.nl of tweedehands.be
Bedankt voor je reactie ik ga kijken wat ik kan doen
 
Back
Top