Middagje Mini Racen !

Status
Not open for further replies.
dat lijkt me echt geil :p btw ken je dan ook verheul racing? is een maat van me die rijdt met zijn pa en oom altijd ging ie een spreekbeurt over zijn mini-bike doen :eek:
 
Originally posted by |Gila-WaX|
110 , met een polini 65 membraan , het lijkt me erg stuk , over er moet voor een mini een langer vertanding op liggen , + flink getunede cilinder

maja..
Ik ben het niet met je eens... Dit is voor puch echt een extreem snelle cilinder.
Ik met mijn 100kg op een puch 96 digi met dit cilindertje.. Joor tuning 5 jaar geleden (uitlaatpoort 3mm omhoog ofzo) en knallen maar!
Verder hebben ze zoals ik ook als tip van Koopmans kreeg toen ik hem nog niet kende de carb naar voren gezet. Voor een kortere inlaat + denk ik een 20mm ipv de 15 waar het standaard spruitstukkie voor gemaakt is.
Zoals ik het zie zit er een hele hoop tijd in deze machientjes! Vind het echt supervet!
 
En het rijdt ook gewoon uber :)

Kort-gas, veel vermogen op een super licht gewicht ding met een zeer korte wielbasis 8)

Ik schrok alleen toen ik bij ongeveer 40 km/h vol gas gaf na een bocht en wiel kwam als een gek omhoog
:D
 
Mja mol , ik ben het niet met je eens...
96 digi... dan moet je wel een xtreem lange vertanding gehad hebben....

die mini's hebben vaak korte vertandingen omdat trekken belangrijker is als top...

de 65 membraan is redelijk snel ja , maar zo snel ook weer niet , anders had ik wel een 65membraan genomen ipv Gilardoni 75 membraan...

En die carb , die 20mm + 4 kleps membraan is leuk , al1 niet toegestaan in de zelfbouw klasse...

Dat weet ik al1 niemeer cker....
Maja , verder is zon zelfbouw mini gewoon prachtig , en met goede tuning zal die snelheid vast wel te halen zijn , beetje nutteloze discussie denk....
 
http://www.polini-minibikes.nl importeur van polini minirace onderdelen.
Staan ook prijzen van kappen enz op.
Ik was ondertussen 5 jaar geleden 200 gulden kwijt aan kappen (tank +achterkap, + voorspadbordje) en 2 bandjes.
Blok van puch kost niet veel (30€ ofzo)
ijzer kost bij lokale smid ook niet zo veel..
Rest is puur afhankelijk van hoe mooi/snel je hem wil hebben:p
 
heb zelf al 3 minibikes gebouwd
geen extreem snelle oor maar voor de lol
voor een minibike die je zelf maakt ben je rond de 100 euro kwijt
zonder de kappen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top