MHR vertandingsdeksel met naald lagers passt niet ..

Tyrone

Hahaha
hoi,

ik ben nu in bezit van een mhr vertandingsdeksel, maar hij gaat niet passen .. mischien weet iemand wat ik moet doen, om hem pass te maaken .. mijn vertanding passt niet in die naald lagers erin ..

ik heb een runner sp bouwjaar 2002 ..


bedankt 4 help ...

groeten hendrik
 
Advertisement - register to remove this

Normaal hoort het gewoon te passen... De uiteinden van de as zijn dunner, zodat ze in het naaldlager vallen, terwijl de naaldbussen zelf, gewoon in het carter moeten passen... Vreemd :)
 
hoi,

hmm denk niet .. en deze as bedoel ik niet sorry .. ik bedoel die waar het achterwiel gemonteerd word ..

maar bedankt ..

groeten hendrik
 
hoi,

deze as bedoel ik .. die passt niet ..

motorpiaggio.jpg


groeten hendrik
 
Das dus de achteras. Die krijg je niet bij je secundaire vertanding van malossi.

Is het mhr cross vertandingsdeksel niet alleen voor nrg/ntt?
 
Ja maar daar worden vast niet alle piaggio en gilara moddelen van 2002 mee bedoelt, want er zijn verschillende achterassen...

Ik dacht d t het ding specifiek voor de cross is bedoeld, dus de ntt.
 
Gewoon laten zitten joh. Ik heb tig blokken gereviseerd en had toen alleen c4

Een paar bekende hebben nog datzelfde blok en draait nog en dan heb ik het over 10 jaar geleden.
 
Ja volgens mij is heel dit forum van 1988

Ik kwam zonet op pagina 2 een laatste reactie tegen uit 2020

Scooterfreaks


Niet zo raar als je al die oude koeien uit de sloot aan het vissen bent.

Moet je naar de recente topics kijken.. En niet op oude meuk gaan reageren..
 
Het is ook fout van t forum beheerder.Waarom laten ze veel oud topics openstaan?Via google kom je heel vaak tegen als jij iets zoekt.Datum kijk ik ook niet.
Omdat er wellicht ook een oplossing tussenstaat voor jou als je een probleem hebt?
Dan maakt de datum niet uit...
 
Back
Top