Mhr Team vs. Evo (beide untuned)

Daniël

Active Member
Al even in de Search gekeken, maar vondt 1 "duidelijke" topic maar die liep uit tot discussie van welke dealer nog een evo had liggen...

Ik sta nog steeds te twijvelen kwa evo of team beide untuned, van de 1 hoor ik dat de team sneller is en van de ander weer de evo.

Wie kan uit ervaring spreken over 1 van deze 2 cilinders ..

Edit1// het gaat hier om Minarelli
Edit2// Setup is :

- Doppler MH S1R krukas wordt: "Malossi RHQ 12mm pen of EVO 12mm pen"
- Yasuni Carrera16
- 21mm Dell'Ortho PHBG
- Malossi spruitstuk (Als orgi. model)
- Malossi Multivar MHR
- Malossi Ventilvar
- Malossi Delta Clutch MHR
- Malossi Kevlar v-snaar
- Polini Evo filter
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Kvind dat dit niet zo te zeggen is.
Want idd dat ligt ook heel veel aan rest van de setup.
Iedereen heeft zowveel zn min als plus punten over beide cilinder.
Ik ga er meestal vanuit datter echt niet veel verschil in zit.
Maar nogmaals helemaal afhankelijk van setup.
 
praten we hier over de nieuwste Evo? En de NL MHR Team?
Dan zou ik zeggen (ook al ben ik Malossi geil) ga voor de Evo. Ik heb gezien hoe dat ding kan blazen en het komt in de buurt van een Speed...
 
Originally posted by mm-racing
de team is sneller...ckr te weten...kwa trekkracht maar ook kwa topsnelheid..team is gewoon spulletje.


als ik jou was zou ik de TEAM nemen...


greetz...

MM-racing
waarom is de hoogste uitdraai hier bekend op het forum (21+pk's) dan met een evo?8P

*edit=> ze zijn gewoon beide snel mits een goede afstelling.:)

*edit 2=>toch denk ik dat een evo sneller is te krijgen8P
 
Originally posted by evo racer
waarom is de hoogste uitdraai hier bekend op het forum (21+pk's) dan met een evo?8P

*edit=> ze zijn gewoon beide snel mits een goede afstelling.:)

*edit 2=>toch denk ik dat een evo sneller is te krijgen8P

Oja, toevallig is er 22,4 gehaald met een cross. En we hebben het niet over getunede cilinders, maar over std uit de doos cilinders, dus stfu!

Verder is de evo uit de doos echt wel sneller dan de Team, geen twijfel over mogelijk. (op pia)
 
op mina is er echter meer discussie, voor dat de evo 5 er was, was merendeel er over eens dat de team sneller was (2 jaar terug had ik hetzelfde topic gestart..), maar daaruit kwam wel de conclusie dat de evo zich beter leent voor tunen.
totdat de evo 5 kwam en het verschil op mina (naar mijn mening) niet groot genoeg is om te kunnen zeggen dat 1 van de 2 beter is...
 
Originally posted by Kasteel
op mina is er echter meer discussie, voor dat de evo 5 er was, was merendeel er over eens dat de team sneller was (2 jaar terug had ik hetzelfde topic gestart..), maar daaruit kwam wel de conclusie dat de evo zich beter leent voor tunen.
totdat de evo 5 kwam en het verschil op mina (naar mijn mening) niet groot genoeg is om te kunnen zeggen dat 1 van de 2 beter is...

Dus wat ik hier van begrijp zit er weinig verschil tussen de cilinders, alleen tuned zal de evo meer vermogen geven ? ..
 
Originally posted by Pronk
Oja, toevallig is er 22,4 gehaald met een cross. En we hebben het niet over getunede cilinders, maar over std uit de doos cilinders, dus stfu!

Verder is de evo uit de doos echt wel sneller dan de Team, geen twijfel over mogelijk. (op pia)
zeg ik dat niet dan. het gaat hier trouwens niet over pia dus stfu!:|
 
Originally posted by Yadajo
Dus wat ik hier van begrijp zit er weinig verschil tussen de cilinders, alleen tuned zal de evo meer vermogen geven ? ..
Als je je team naar dezelfde tuner brengt en die er exact dezelfde poorten in laat maken (mits mogelijk) gaat dit dus ook niet op.
Ik denk dat je met een team en c16 een leukere setup hebt dan met de evo. Verder met het oog op de toekomst. Een zuigertje van malossi kost bijna de helft dan die van een Evo. Misschien dat je dat ook moet overwegen in je beslissing.
Verder zou ik ook de nieuwprijs erbij zetten voor beide cilinders. Dan kunnen we je misschien een beter advies geven.
 
Back
Top