MHR team uitlaat vraag

maartuh

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een malossi MHR uitlaat met een korte tailpipe,

Ik had gehoord dat een malossi uitlaat met een korte tailpipe altijd een 50cc (snel) uitlaat was,

Ik begin nou te twijfelen of dit nu een geschikte uitlaat is voor mijn cilinder (polini evo 1 70)

Het is precies deze uitlaat:
http://img347.imageshack.us/img347/1237/foto332bp.jpg
Alleen dan voor piaggio,

Ik hoop dat jullie andwoord kunnen geven,

Groeten Maarten
 
Advertisement - register to remove this

echt heeeeele heeeeeele heeeeeeeeeeeeelemaal niemand?

Zal morge wel foto's poste voor de duidelijkheid,



Wil alleen weten of het een geschikte uitlaat is voor een polini evo 1 70

Verder rij ik ook met een 24 mikuni vlakschuif,
 
Ik kan de flens er niet af halen maar kan wel draaien zoals bij veel pia uitlaten.
Maar die zit wel met veertjes aan de uitlaat vast.
En er staat ook "for race only" op.

Ik zal zo wel even een foto uploaden
 
das geloof ik gewoon een team '99 model, die zou eventueel wel op je evo kunnen.
Aangezien die geen losse flens heeft twijfel ik een beetje. zou ook een replica pijp kunnen zijn.
Blijven toch vette pijpjes.
 
Oke zijn er ook nog dingen waaraan je kan zien dat het een replica is?

Oja het is trouwens gewoon met alu kleur demper, ook is het een "massieve" demperklem en niet zoon dun plaate wat er omheen zit,

Miss kunnen jullie er iets mee
 
Last edited:
Volgens mij hebben replica's een brede demperklem met uitsparingen er in (net als bij een team 2004 en team 2006). Ook heeft een replica een driehoekige ophanging, zonder middenstuk, Waarschijnlijk heeft jou ophanging allemaal strepen in het midden en staat daar Malossi op. Ik vraag me ook af of op een replica 'for race only' staat?
Ik denk dat dit gewoon een team 99 uitlaat is, en die zal het best doen op je Evo. Er zijn natuurlijk wel betere uitlaten te bedenken, zoals een Hebo Racing 2 of een goede DPR 70.

ps. Bij een replica zit de demper bijna aan de zijkant van de uitlaat i.p.v. er boven.
 
Bij een Giannelli Reverse ligt de demper er ook niet echt recht boven op, maar iets ernaast eigenlijk. Maakt dat eigenlijk uit hoe de demper licht qua prestatie; Als je bijv. vergelijkt met een R, die een bredere en kortere dempert heeft dan een Reverse.

Was ik gewoon even benieuwd naar :D
 
Volgens mij hebben replica's een brede demperklem met uitsparingen er in (net als bij een team 2004 en team 2006). Ook heeft een replica een driehoekige ophanging, zonder middenstuk, Waarschijnlijk heeft jou ophanging allemaal strepen in het midden en staat daar Malossi op. Ik vraag me ook af of op een replica 'for race only' staat?
Ik denk dat dit gewoon een team 99 uitlaat is, en die zal het best doen op je Evo. Er zijn natuurlijk wel betere uitlaten te bedenken, zoals een Hebo Racing 2 of een goede DPR 70.

ps. Bij een replica zit de demper bijna aan de zijkant van de uitlaat i.p.v. er boven.

De enigste mhr reaplica die ik kan vinden op internet is gewoon een gianelli reverse lijkt wel,
Maar mijn uitlaat lijkt daar totaal niet op,
En mijn demperophanging is ook niet met zoon gat erin btw,
Dus ik kan concluderen dat ik geen replica heb?
 
Back
Top