MHR Team Sprint Zip

UPDATE! 22-6-2012

hebben mensen hier nog ideeën over wat ik met de velgen zal doen?
ikzelf kan geen keuze maken tussen deze 2:
1. de velg helemaal zwart en dan de zijkanten afdraaien en polijsten.
2. de velg zilver (zelfde als het frame) en dan de spaken zwart.

ook ben ik nog opzoek naar alu achterstaaf, dus heb je wat liggen? graag PM.
 
Optie 1 zal beter staan! Als je iets van dat zilver in je velgen terug wilt laten komen zou ik ze helemaal zilver laten of desnoods nog het randje afdraaien en polijsten, maar spaken zwart maken geeft een drukker effect denk ik. Je kappen zijn al vrij druk dus zou ik de velgen gewoon strak houden. Ligt het voorspatbordje bij de spuiter trouwens?

Echt een dikke SP2000! Verlengde staat 'm ook erg goed.
 
Bedankt!

ik zat idd ook over 1 te denken, denk dat dat hem ook wordt.
spatbord ligt nu nog op mijn werk, is namelijk niet standaard spatbord.
deze was te breed, en vanmiddag strook van 3cm uit het midden gesneden en daarna weer aan elkaar gelast!

spuiter heeft nu ook 2 weken vakantie dus ik heb nu 2 weken de tijd om het spatbord af te werken.8P

ojaa en, onderkuip ook doen?
 
tering wat een gruwelijk vette kappen!! :W:

echt heel strak gespoten, underseat is ook nice.

het zou het plaatje wel af maken uiteraard als de onderkuip, kapje onder het zadelpunt en de kap voor de cilinder zegmaar ook meegespoten worden.
zou me er zelf niet aan storen als het bij deze 2 en het voorspatbord blijft.

wel mist het ding gewoon een sp voorvork :D
 
thanks!

kappen ga ik nog even goed over nadenken maar dat zal dus zoiezo moeten wachten omdat de spuiter 2 weken vakantie heeft.

sp voorvork gaat hem helaas niet worden aangezien ik er mee wil gaan sprinten.
 
heb het zelf ook eens geprobeerd met een TA-09, deze was aangepast (opgevuld en uitgedraaid tot hij van voor tot achter 28mm was).

helaas niet op de bank kunnen testen tegenover een pwk 28mm, maar op straat was hier geen verschil mee te merken, deden het beide prima en beter dan een TM24. afstellen is wel lastig, moest hem toen eiglk elke dag als ik wou rijden licht afstellen.

ben benieuwd wat jouw bevindingen ervan zijn!

grtz ken
 
Met die TA-09 heb je geen wig meer nodig. Is de venturi ook aangepast of is deze nog origineel?

Ik weet idd dat je geen wig nodig ben, deze heb ik voor de PWK.
venturi is idd aangepast deze is aangepast door HT.

@Tommy, als ik gebankt heb dan zal ik beide carbs testen, en zal ik mijn ervaringen wel posten..


Ook nog anders goed nieuws, namelijk het blok draait eindelijk lekker!
vandaag wat getest en gereden en voor me gevoel gaat het al aardig hard, dus binnenkort een filmpje!:)
 
Terug van weg geweest, dus flinke update!

Alleen spacen de foto's hem een beetje, ik krijg ze niet goed ook al staan ze tussen de tags [ ir ] link van foto [ / ir ] ???
 
Heb je foto's even aangepast.

Voortaan
B]
 
Back
Top