MHR Team Replica fraag ?

German-Freak

Just a German Member
I've got a Problem :


parts8.jpg
´

You see it here !
Its completly untuned !
Ive bought it in these form , new !

Can you help me ?

Greetz
Benni
 
Advertisement - register to remove this

Hoho Hendrik :)
I think Benni, you´re going to do it well, and if there is a problem call me or hendrik on ICQ, he has the same cilinder...
See you in 11 days


Ciao Carsten

Cya Sprengmeista
 
In het briefje van malossi wat dus bij je cilinder zit staat dat je nog iets met de spijl moet doen. Maar aangezien iedereen te lui is om het boekje te lezen....
Geen zin om te vertalen, iemand anders zin om hem uit te leggen dat hij ze spijl het beste bij kan werken.
 
Last edited:
Beetje vreemde reply Mol. Eerst maak je iedereen uit voor te lui, vervolgens zeg je zelf te lui te zijn om te vertellen hoe je een spijl bewerkt, daar is iedereen dan wel weer goed voor?!
 
Originally posted by Mol
In het briefje van malossi wat dus bij je cilinder zit staat dat je nog iets met de spijl moet doen. Maar aangezien iedereen te lui is om het boekje te lezen....
Geen zin om te vertalen, iemand anders zin om hem uit te leggen dat hij ze spijl het beste bij kan werken.

Dat briefje zal hij niet hebben, aannemende dat die cilinder niet van de NEDERLANDSE importeur afkomt...

German Freak: get some 400-800 sandpaper and rub it over the port brigde.
The brigde must stay a little bit rough, for better lubrication.

So just get the major roughness away, but don't make the brigde shine as a mirror....
 
Hoe heten bevels in het engels? Maybe even uitleggen dat ie die ook moet maken.

------

In english: what i just said, i don't know the english words for it :)
 
were still not sure what the problem is, is it the roughness of the exhaust-port-middle, or is it a little crack in you nicasil on the top of you right(from the picture left) exhaust port (mayb its just the picture that makes it look like the port is a little messed up)?
 
Back
Top