This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MHR-Team 2000 pijp te KOOP

Status
Not open for further replies.

Fabian #41

Well-Known Member
Ik verkoop mijn mhr team 2000 pijp voor pia.....
Er zit nu een Mhr team ophanging bij dus eigenlijk bedoelt voor een team uitlaat voor runner ... dus zeeeer makkelijk te monteren op een DNA, nrg , runner ,Typhoon en kan er ook een zip ophaning bij doen in plaats van de runner ophanging ....

Ik wil er 280 EURO voor hebben en voor vragen voeg me toe op msn fabian.123@planet.nl

heb ook nog een 25mm schuin spruitstuk te koop van malossi en wil daar 20 euro voor hebben ...

'' '' '' '' primaire vertanding voor dna/liberty te koop 14/48 is de verhouding en vraag er 35 euro voor ....

Met vriendlijke groet, Fabian ....
 
hhmmm....ruilen tegen een speed '99 in goede staat?

Of als ik eventueel mijn speed '99 pijp kwijt kan voor 250 euro, dan neem ik die 2000 wel van je over.
 
Ok, Fabian, ik denk dat ik je uitlaat wel overneem, check je PM

*edit* : OK mensen, bij deze : Speed '99 uitlaat in goede staat, inclusief flens+ophanging voor 225 euro.
 
Last edited:
Ja is goed joh .....!! ik heb je toegevoegd ... en ik zie je dinsdag wel oke? en hoop je morgen nog wel te spreken op msn .. later
 
en nee......sorry heb geen intresse in de 99 pijp.... ik heb nu gewoon effe wat geld nodig vandaar dat ik hem verkoop en ik heb toch geen haast met de zip .....
 
waar moet het naar toe worden verzonden??
en ik wil zowiezo 20 euro hebben voor het spruitstuk want heb er maar 10 km meegereden.....
 
Originally posted by mhr4ever
Ok, Fabian, ik denk dat ik je uitlaat wel overneem, check je PM

*edit* : OK mensen, bij deze : Speed '99 uitlaat in goede staat, inclusief flens+ophanging voor 225 euro.

rob, k heb je over de uitlaat geproken, en je weet hoe het zit
 
Originally posted by Snader


rob, k heb je over de uitlaat geproken, en je weet hoe het zit

Voor 225 issie voor jou. Er is nog een geinteresseerde, maar jij was eerder. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dus wil je hem nou echt hebben of niet, sander?
 
Originally posted by mhr4ever


Voor 225 issie voor jou. Er is nog een geinteresseerde, maar jij was eerder. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dus wil je hem nou echt hebben of niet, sander?

gsus....bel me...je verneukt fabian z'n topic......
 
Originally posted by Snader


gsus....bel me...je verneukt fabian z'n topic......

Boeiend, dit topic kan toch gesloten worden want de uitlaat is 100% verkocht, en ik ga hem dinsdag halen...
 
Originally posted by mhr4ever


Boeiend, dit topic kan toch gesloten worden want de uitlaat is 100% verkocht, en ik ga hem dinsdag halen...

okeej vraag dan meteen hoe het met mn evo staat

uuhm we verneuken hem wel he pronk-tjoening naja...w8en maar op een slotjUUUUUh..offuh, is je spruistuk nog niet 100% zker verkocht??)
 
spruistuk is 100% ook al verkocht en aan je evo is jammer genoeg nog niks gedaan.........fred heeft het druk met tunen ....
 
Status
Not open for further replies.