MHR SPEED ICE

Status
Not open for further replies.

#Maik

Full Carbon Zips
Hej Mensen.
Ik zet mijn project tekoop! ik wil hem het liefste in 1x kwijt, het heeft mij over de 5000 euro gekost om heel deze scooter op te bouwen, vandaar dat hij niet voor een pis prijsje weg gaat, ik wil hem zelf helaas ook niet verkopen. maar ik heb bij mij thuis de regels overtreden en ben met mijn scooter over de weg gaan rijden en heb daarbij een klein ongelukje gehad, en mijn vader is hier totaal niet blij mee en wil toch liever dat ik mijn scooter verkoop, en gewoon een auto ga halen.
zit een klein beetje kras schade op, maar dat kan ik evt wel opnieuw voor je laten spuiten.

Setup

Cilinder: Malossi MHR Speed 2004 Twins Max Getuned
Uitlaat: Malossi MHR Speed 2004
Krukas: Malossi MHR 99'
Carburateur: Mikuni Vlakschuif 24mm & 28mm
Luchtfilter: Malossi E13 & Twin Air
Vario: Malossi MHR 2000
Koppeling: Malossi MHR Delta Clutch
Membraan: Malossi MHR VL13
Carters: Malossi MHR Speed 2004 Gekotterd & Twins Max Tuned
Poulies: Malossi MHR Overrange
Koppelingshuis: Malossi MHR Wingbel
Halfpoulie: Malossi MHR Overrange
V-snaar: Malossi MHR Overrange Belt
Spruitstuk: Malossi 28/32 Recht Spruitstuk
Ontsteking: Malossi MHR Met Eprom
Lagers: Malossi MHR


Uiterlijk

Uiterlijk valt te zien op de fotos.
Voorkap is helemaal zelf gemaakt, beenschild heb ik helemaal mooi dicht geplamuurd, ect.
Kappen zijn gespoten in de kleur MICA PARELMOER ZWART MET GOUDE GLOED & FLUOR GEEL.
in het zonlicht zijn de zwarte kappe dus een beetje goud, zeer mooi effect.
Verder is er nix meer orgineel, Stage 6 schijven, Paddock zit erbij, 250cc Kart radiateur zit erop, Custom Zadelhoes, Custom Underseat, etc ALles details zijn gespoten. alles is zowat nieuw. dus een prima scootertje.

Mijn Prijs is 3000 Euro

Veel lager hoef je niet te gaan bieden, als je toch een andere prijs in gedachte had kan je mij die pmen en kunnen wij het daarover hebben.
scooter is verder in top conditie, alleen 1 Remhendel is nu een beetje krom, en carterkap Zitten wat krassen op. Verder is hij prima in orde.
Als ik hem niet in 1x verkocht krijgt. zal hij in onderdelen weg gaan. dus nog niet eerder!

Foto=EALNPPEG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top