MHR Speed + DPR C21

Status
Not open for further replies.

Th1js

Well-Known Member
Goeiemorgen!
Ik kan van een vriend van mij een aangepast peugeotblok met MHR Speed en DPR C21 overnemen. Verder zit er nog zeer veel MHR spul op en een Mikuni 24mm. Is dit ook gewoon te gebruiken op straat? Of moet ik er wat onderdelen afhalen zodat het wel te gebruiken is op straat (bijna dagelijks)

Om de hoeveel km moet ik bijvoorbeeld de zuigerveren of zuiger vervangen (richtlijnen?)

Verder nog tips?
 
Advertisement - register to remove this

als je zelf niet kunt vertellen of dit geschikt is voor dagelijks vervoer dan zou ik het al helemaal niet doen.
als je dit voor straat wil gebuiken zou ik zeggen als zondags scooter maar niet als dagelijks vervoer.
 
Maar gewoon alleen MHR Speed + C16 zou dat wel als straatgebruik kunnen? Voor de rest gewoon normale onderdelen (geen std onderdelen)
 
als jij houd van :
- veel herrie
- veel onderhoud
- veel boetes
- gevaar voor andere zijn

dan zou ik het zeker doen :)
heb je hier geen zin in?
dan zeker niet doen :+

weet je wel wat dat voor onderdelen zijn die erop zitten geplakt?
 
Maar gewoon alleen MHR Speed + C16 zou dat wel als straatgebruik kunnen? Voor de rest gewoon normale onderdelen (geen std onderdelen)


Zoals ik al zei via de mail, want is mijn blokje waar het over gaat;)
De mhr speed cilinder is totaal niet geschikt voor een c16 en een 19mm.
Een mhr replica of een polini corsa doet het daar veel beter op.

En het blok voor straat gebruik is helemaal niks want dit is echt niet te vergelijken met een straat setup.
Dit ben je of binnen een dag kwijt of je ligt binnen een dag ergens tegenaan.
Dus ga gewoon opzoek naar een mooie middeltoerig 70cc dat is de beste aankoop voor jou setup.



Edit: zie net op marktplaats dat het om een ander blok gaat
ook toevallig dat er net 2 tegelijk opstaan;)
Maar veranderd verder niks aan het verhaal.
 
Last edited:
gewoon doen joh,
lekker hard op straat knallen ermee;)
maar reken er wel op dat je ongeveer 120/130 gaat,
en als je een ongeluk maakt, dat je de rest van je leven door een rietje eet of dat je het niet overleefd
 
gewoon doen joh,
lekker hard op straat knallen ermee;)
maar reken er wel op dat je ongeveer 120/130 gaat,
en als je een ongeluk maakt, dat je de rest van je leven door een rietje eet of dat je het niet overleefd

wat is dit nou weer voor "wijze" praat??

slaat nergens op , het gaat er hier om dat ie zijn setup niet goed krijgt..

jij rijdt zeker altijd netjes 40 en 30 ?
 
gewoon doen joh,
lekker hard op straat knallen ermee;)
maar reken er wel op dat je ongeveer 120/130 gaat,
en als je een ongeluk maakt, dat je de rest van je leven door een rietje eet of dat je het niet overleefd

Dan is die misschien niet de enige...
Het gaat hier toch om advies en niet om medische gevolgen?...
Krij het liefst ook met een MHR Speed over straat hoor! Prachtig eigenlijk maarja word me iets te duur helaas anders dee ik het gelijk al!! Maar niet alles kan ;)

Licht eraan al rij je af en toe op dat ding of in vrije tijd is het wel leuk die speed ;) ! En heel rustig rijden ermee zal die ook langer meegaan denk... maarja speed is speed XD
 
Dit gaat toch nergens (meer) over. Zulk spul is niet bedoeld om mee naar school/werk te rijden. Gebruik de search maar eens.

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top