This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden mhr speed 7t EPC/RST max tuned tekoop! MHR team99 krukas tekoop! keihin enz enz

Status
Not open for further replies.

scootertjoener

Well-Known Member
Ik heb hier een Speed 7t liggen, hij is maximaal bewerkt door epc en er zit nog de eerste zuiger in, hij loopt egt supersnel en ik heb er nog nooit mee op de testbank gestaan, ik heb er pas op 1 meeting mee gereden.. 5 sprintjes! en wel wat testruns.. hij is dus in perfecte staat zgan en helemaal compleet incl denso w34 bougi.

Ook heb ik nog mijn Speed 7t carters, maximaal getuned door epc op speed 7t, en de waterpompzooi is dichtgemaakt, omdat ik met elektrische pomp reed, er zit een malossi team99 85mm krukas in met geslepen mhr lagers.
tevens zit er ook een malossi vertanding in, maar rf zou ik ff moeten opzoeken welke het is, het liefst doe ik het carter compleet met vertanding en krukas weg, of ik moet al genoeg intresse hebben..
p.s. ik heb alles nieuw gekocht behalve het carter, en toen laten bewerken dus de krukas en vertanding is ook gewoon zgan..

Ik heb ook nog een keihin 28mm pwk, ( de originele met serinummer)
en een mhr 28mm recht spruitstukje en een vl13 en stage6 duallayer luchtfilter in het zwart.. is ook allemaal zgan en net zo weinig gebruikt als de rest van het blok.

ook heb ik nog een mhr deltaclutch en een mhr 2008 overange vario, allebei 5km oud uit mijn straatscooter dus egt zgan..

Ik heb ook nog een Bosch waterpomp, nieuw gekocht voor 160 euro en heeft ong 2 uur gedraaid nu denk ik, dus gewoon nieuw. ik hoef er zeker geen hoofdprijs voor..

ik heb ook nog 2 sava MC0 slicks, die van achter is al een beetje gebruikt, valt ook wel te zien maar is zeker nog goed! en de voorste is zgan, de lijntjes staan er nog op!




De prijs op alles is bieden, maar hou het wel rieel.
Ik kan alles verzenden, maar je kunt natuurlijk ook altijd langskomen.
Voor vragen kun je me ook gewoon pm'en!

Voor foto's moet je me ff pm'en!


mvg maykel
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.