MHR Speed 6 poorter

Status
Not open for further replies.

Martinus

Self-Testing=Succes!
Hallo, ik sta op het punt een vastgelopen speed 6 poorter te kopen.
Ik wil hem graag naar 77cc brengen door hem te laten uitboren naar 50mm en uiteraard nieuw laagje nicasil erin.

Mijn vraag is dan ook:
Is dit mogelijk met deze cilinder ivm het cilinderhemd en dergerlijke?
En welke pistonkit zou ik dan het beste er bij moeten aanschaffen?

De buitenkop is er helaas niet bij, dus die moet ik mij nog even aanschaffen, maar op verschillende internet sites vind ik hem niet, en ook de prijs is me een vraagd...
Want jah, dat uitboren,nicaliseren,afwerken,pistonkit, etc gaat me al genoeg geld kosten denk ik eh :P.


Mvg Martinus
 
Advertisement - register to remove this

Het is te doen, ik had het al in de planning voor 2004 maar het is er nooit van gekomen.
Bij Malossi is een AM6 50mm zuiger te krijgen, dat is de makkelijkste oplossing wat ik me ervan kan herinneren.
Tegenwoordig is dit allemaal kant en klaar te koop en zie ik het nut niet van het zelf laten doen aangezien dat je waarschijnlijk nog meer geld gaat kosten ook. Aan de andere kant is het wel weer leuker om zelf wat te maken, zeker als het eenmaal goed loopt. Tenminste dan voelde ik me altijd wel ok :)
 
het is te doen ik heb zelf zo opgeboorde cilinder heir liggen meot je er een malossi 80cc am6 zuiger in doen en zelf kop laten draaien abt heeft dat bij deze cilnder gedaan die ik heir heb liggen
hebt er evetueel nog een abt opmaat uitlaat liggen als je dat gaat doen want heb me cilnder los verkocht
maar het is cker te doen en met je hemd komt dat ook gewoon goed uit
voor info of foto pm maar ff
 
loop naar reytec en vraag daar achter zuigers, denk dat ze je wel willen helpen ermee.

ik raad u wel aan, eerst te boren, dan te tunen en dan nicasil erin te laten leggen.


Heb ik gedaan, prox had 50mm pistons, maar weet niet of dat deze goed zijn eh:)
Maar de am6 zuiger word het dus:winner:

Iemand info over aanschaffen van een buitenkop?

Grtz
 
Allicht komen met de nieuwe BB-kits ook gewoon de 50mm zuigers apart bijgeleverd. Voila je hebt een perfecte 50mm zuiger. En er komt wel meer bij kijken dan, boren,wand erin en monteren ;)

Maargoed daar kom je zelf wel achter. Ook financieel kan je beter een bigbore 77cc kitje kopen.
 
Allicht komen met de nieuwe BB-kits ook gewoon de 50mm zuigers apart bijgeleverd. Voila je hebt een perfecte 50mm zuiger. En er komt wel meer bij kijken dan, boren,wand erin en monteren ;)

Maargoed daar kom je zelf wel achter. Ook financieel kan je beter een bigbore 77cc kitje kopen.


Wat kost een big bore dan binnenkort?
Kheb wel wat korting op alles (boring,nicasil,afwerking) ...

Grtz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top