-MHR- phantom F12 LC 6 March 2004 #21 dan nog een vraagje kan nu ook een polini for race kopen voor een leuke prijs is dat ook z'n poepding als die mhr replica ofwa? ik ga zeker voor de C20 maar mabey dat ik die ook nog koop op te kijken of het mabey een beetje rijd.
dan nog een vraagje kan nu ook een polini for race kopen voor een leuke prijs is dat ook z'n poepding als die mhr replica ofwa? ik ga zeker voor de C20 maar mabey dat ik die ook nog koop op te kijken of het mabey een beetje rijd.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 6 March 2004 #22 For Race is qua prestaties een goede allrounder... Zal best aardig lopen...
B Brandblusser Banned 7 March 2004 #23 Originally posted by Bart Nrg Mc2 Heb hem weleens over de 18 pk zien scoren... Click to expand... Mijn ervaring is dat ie boven de 13k alweer af gaat bouwen. Maar dat is enkeld mijn ervaring natuurlijk.
Originally posted by Bart Nrg Mc2 Heb hem weleens over de 18 pk zien scoren... Click to expand... Mijn ervaring is dat ie boven de 13k alweer af gaat bouwen. Maar dat is enkeld mijn ervaring natuurlijk.
Kut Belg «®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿ 7 March 2004 #24 euuuh wat ik heb gezien op et autosalon in brussel is dat deze pijp een gehomologeerde pijp is dus een pijp die gekeurd is voor op de weg
euuuh wat ik heb gezien op et autosalon in brussel is dat deze pijp een gehomologeerde pijp is dus een pijp die gekeurd is voor op de weg
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 7 March 2004 #25 Originally posted by Brandblusser Mijn ervaring is dat ie boven de 13k alweer af gaat bouwen. Maar dat is enkeld mijn ervaring natuurlijk. Click to expand... Koopmans spul draait bijvoorbeeld ook niet veel toeren, maar gaan ook vlot over de 18pk... Dus ik zie ff het verband niet
Originally posted by Brandblusser Mijn ervaring is dat ie boven de 13k alweer af gaat bouwen. Maar dat is enkeld mijn ervaring natuurlijk. Click to expand... Koopmans spul draait bijvoorbeeld ook niet veel toeren, maar gaan ook vlot over de 18pk... Dus ik zie ff het verband niet