MHR replica uitlaat of Bidalot c20

Vraagje, welke uitlaat is beter met een MHR team cilinder
nog niet getuned komt mabey nog. Een MHR replica uitlaat € 235,-of een Bidalot C20 € 219,-

Setupje [ mhr team 70cc, 24 vlatside carb, malossi 2000 vario, malossi delta clutch koppel, onsteking is nog orgineel komt mhr, en nu zoek ik nog duzz de uitlaat en ik twijfel tussen die 2
 
Advertisement - register to remove this

mhr replica zul je waarschijnlijk moeten proberen , denk niet dat er veel zijn die de replica al geprobeert hebbe. en vergeet niet dat deze pijp bedoelt is voor de replica cilinder. waarschijnlijk te vergelijken met shot (prestaties)

dus zou voor de c-20 gaan , c16 wil ook goed
 
Vergeet niet dat de pijp gezien kan worden als een geinige vervangings uitlaat met Malossi looks.

outputImage.php
 
DIE mhr pijp is dus zonde van je geld op deze setup mhr team uitlaat zou wel een heel stuk beter zijn ook wel voor tunen, sound en the looks (H) en zoals hierboven al gezegd word c20 als je toch wilt gaan tunen :)
 
Originally posted by Brandblusser
Vergeet niet dat de pijp gezien kan worden als een geinige vervangings uitlaat met Malossi looks.

outputImage.php

Ja maar als ik de setup van de topicstarter zie gaat ie voor brute kracht, niet voor een geinig pijpie. ;) Dus in dat geval zeker C20 nemen, zit je ook goed als je later je cilinder nog getuned wilt hebben.
 
Jellerv, dat zal best leuk lopen. Voor 235 euro heb je echter zat andere uitlaten die minstens net zo mooi en goed zijn.
 
Originally posted by monstaboy
Ja maar als ik de setup van de topicstarter zie gaat ie voor brute kracht, niet voor een geinig pijpie. ;) Dus in dat geval zeker C20 nemen, zit je ook goed als je later je cilinder nog getuned wilt hebben.

Ik bedoel dus. lekker laten liggen en C20 kopen...
 
maare ik vroeg me af, ik zie in de scootin en zo dat allemaal die wa snellere scoots toch een mhr eronder hebben daarom vond ik het ook zo raar. Maar ik ga idd toch maar voor de c20
 
Dat is NIET deze uitlaat dus...

Er zijn wel snelle uitlaten van Malossi voor Minarelli... De gewone MHR [met zo'n kronkel in de voorbocht] en de Team 2000 [erg snelle uitlaat, maar duurder dan een C20]...
 
Die Replica lijkt trouwens op een Leo Vince S met Malossi-demper en ophanging :|

*edit* En kijk voor meer snelle scooters hier eens in de Hall Of Fame, of de hoog gewaardeerde Projecten...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat is NIET deze uitlaat dus...

Er zijn wel snelle uitlaten van Malossi voor Minarelli... De gewone MHR [met zo'n kronkel in de voorbocht] en de Team 2000 [erg snelle uitlaat, maar duurder dan een C20]...

Zo bruut is de team 2000 voor mina niet. zie hem als een C16/R2
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Die Replica lijkt trouwens op een Leo Vince S met Malossi-demper en ophanging :|

*edit* En kijk voor meer snelle scooters hier eens in de Hall Of Fame, of de hoog gewaardeerde Projecten...


vind m op giannelli reverse (ofzow) lijken aleen dan met team demper en ophanging.
 
Back
Top