MHR replica piaggio zuiger voor Minarelli?

Wouter.old

Well-Known Member
Ik heb nu net bij Daytona een MHR replica besteld voor mijn Beta. Alleen omdat ik een Yamashi pen 12 krukas heb, hebben ze me een Piaggio zuiger erbij besteld.
Klopt dat, of bestaat er ook speciale MHR replica zuiger voor minarelli met pen 12?

Greetz

Advertisement - register to remove this

inderdaad dar kan gewoon hoor, heb ik ook een keer bij een hebo cilinder op minarelli gedaan ook een piaggio zuiger ingedaan.....werkte prima zijn precies het zelfde alleen de ene is pen 10 en de ander pen 12 voor de rest geen verschil

Ik rijd tijdelijk met piaggio zuiger pen 12 in mijn originele minarelli LC cilinder. Twee verschillen: Er zitten bij de piaggiozuiger niet van die gaten in die net een beetje benzine meenemen om de bigend te coolen en het stuk van het midden van het pistongat tot de onderkant van de zuiger is een stuk langer > dus een stuk afgeveild. Verder rijdt het wel dusss....

------------------
Warning: official listmember. We like it fast.

[This message has been edited by EdvolutioN (edited 19 March 2001).]

Gaten in zuigerhemd gewoon zelf boren heh Edwin
smile.gif

Okee, maar dat is een orginele cilinder van minarelli met een orginele zuiger van piaggio. Niet echt te vergelijken dus.....Ik had eigenlijk verw8 dat die combinatie van jouw niet zou rijden.

Greetz

[This message has been edited by Wouter (edited 19 March 2001).]

Back