MHR Replica óf Airsel T6?

Peugeot_Freak

Well-Known Member
Hallo mensen,

Ik ben Martin en wil jullie een leuke vraag stellen:
Welke cilinder - lijkt je / is - het beste op een watergekoeld minarelli horizontaal blok: de MHR Relpica óf de Airsal T6 afgewerkt (nog niet getuned --> alleen de bramen weggewerkt dus!)???

MHR Replica:
*Fluitpoorten
*2 zuigerveren
*Prijs: (ongeveer) 220,-

Airsal T6:
*Vlinderpoorten
*1 Zuigerveer
*Prijs: (ongeveer) 140,-

Ik, met een Peugeot Speedfight LC, heb een MHR Replica en een vriend van mij(Remon), met een Yamaha Aerox, heeft een Airsal T6.
Ik ben mijn cilinder (MHR Replica) nog aan het afstellen en de scooter van die vriend van mij is redelijk goed afgesteld.
Wie zal er winnen als beide scooters optimaal zijn afgesteld?

Alvast bedankt,

Martin en Remon
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Jellerv
de airsal t6 is std sneller als de mhr replica....

Dit is niet geheel waar, ligt er maar aan met welke setup en/of afstelling, t6 is slechter afgewerkt trouwens als je daar std nix aan doet dan is gauw je zuiger vern**kt, bij de replica is dat geheel anders, zo erop uit de doos en gewoon 8000+km rijden zonder problemen.
Dus het ligt eraan wat je wil, replica is getuned ook weer sneller dan de airsal....:)
 
Jammer genoeg is er geen MHR Team voor een speedfight he... Alleen een Speed... Met een C20 dan, dat vlamt wel!

Ik zou de Airsal kiezen... Puur omdat de nieuwe T6 tog redelijk goed is afgewerkt, gewoon laten afwerken + evt tunen, dan kan die cilinder ook heus wel ff vooruit.... :)
 
Ik zou wel een Airsal T6 willen onder mun Speedfight, maar helaas is hij niet verkrijgbaar voor mijn blok. Volgens mij is de MHR Replica de snelste cilinder voor mijn blok, maar dat weet ik niet heel zeker. Ik denk dat er zelfs niet eens een cilinder met één zuigerveer voor mijn scooter verkrijgbaar is.
Dus heb de volgende vraag voor jullie:

Is er een snellere cilinder voor mijn scooter verkrijgbaar?

Ik heb nu een MHR Replica, maar hij is nog niet goed afgesteld.
Ik heb hem er zelf onder gelegd en het is allemaal goed gelukt (dit was de eerste keer dat ik er een andere cilinder onder legde + carburateur, spruitstuk enzovoorts). Dus de ''tuning'' is redelijk geslaagd'. Voor de setup, check:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=10807.

Hebben jullie misschien nog iets aan mun setup toe te
voegen? Zo ja: roept u maar!!!

//\\//\\assols.
 
wat wel goed en betrouwbaar is :

- airsal t6 bij laten werken ( poortjes braamvrij enz )
- athena 47.6mm zuiger erin
- dubbele voetpakking ( vanwege de athena zuiger die anders tegen de kop aan KAN komen )

dus als je dit doet , vlam je met gemak een mhr rep.

plus je bent evenduur of minschien nog goekoper uit ook ;)
 
Ik heb nu een MHR Replica gekocht en hij ligt er dus onder. Hij moet nog wel afgesteld worden. Als ik nu nog harder wil gaan blazen, wat kan ik dan allemaal nog veranderen?

Setup:
*MHR Relica 70cc
*21 mm carburateur Dellorto
*24 mm Topracing spruitstuk
*Vl9 membraam van Malossi
*MHR Powerfilter
*Malossi Multivar variateur
*Malossi Flyclutch koppeling
*Kevlar v-snaar

Voor foto's, check:

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=10807

Er komt binnekort een Doppler krukas aan met c3 lagers.
Als je nog iets aan mun setup toe te voegen hebt --> roept u maar!!!
 
ik zou gewoon voor de replica gaan de t6 heeft zeer snel loopsporen is is wel zeer snel maar levensduur is zeer kort heb een t 6 gehad en die is na 1000 km over de hele cilinderwand loopsporen en niet ven slechte smering of iets
 
Back
Top