Danielsvb HGB evo rox 31 August 2005 #1 nou de naam zegt het al heeft een MHR REPLICA lange of korte schacht?? heel erg bedankt!! daniel
Enzo Runter an Gas! 31 August 2005 #2 Danielsvb said: nou de naam zegt het al heeft een MHR REPLICA lange of korte schacht?? heel erg bedankt!! daniel Click to expand... maakt dat uit dan? piaggio is lange schacht en mina kort geloof ik.. Gr.Enzo Upvote 0 Downvote
Danielsvb said: nou de naam zegt het al heeft een MHR REPLICA lange of korte schacht?? heel erg bedankt!! daniel Click to expand... maakt dat uit dan? piaggio is lange schacht en mina kort geloof ik.. Gr.Enzo
Evo Tuned RS TJT-Tuned @ 19 pk 31 August 2005 #3 benelli_k2 said: maakt dat uit dan? piaggio is lange schacht en mina kort geloof ik.. Gr.Enzo Click to expand... Dacht je dat? :? Klopt dus geen hol van MHR Replica is lange schacht Upvote 0 Downvote
benelli_k2 said: maakt dat uit dan? piaggio is lange schacht en mina kort geloof ik.. Gr.Enzo Click to expand... Dacht je dat? :? Klopt dus geen hol van MHR Replica is lange schacht
Danielsvb HGB evo rox 1 September 2005 #4 zker wete? voor mina? maar als het nou niet zo is, en je doet er een lange in en er moet eigenlijk tog een korte in, dat is niet echt goed lijkt me... Upvote 0 Downvote
zker wete? voor mina? maar als het nou niet zo is, en je doet er een lange in en er moet eigenlijk tog een korte in, dat is niet echt goed lijkt me...
dansend.zwijn chem0 1 September 2005 #5 kan je toch zien als je de bougie in de kop draait? correct me if im wrong Upvote 0 Downvote
Sieb. Unregistered user 1 September 2005 #6 de meeste snellere cilinders zijn lange schacht hoor... en als je een lange schacht in een korte schacht kop draait dan merk je dat wel hoor het is niet zo dat je eerst 100 km rijd en dat ie dan pas kapot gaat 8P Upvote 0 Downvote
de meeste snellere cilinders zijn lange schacht hoor... en als je een lange schacht in een korte schacht kop draait dan merk je dat wel hoor het is niet zo dat je eerst 100 km rijd en dat ie dan pas kapot gaat 8P
ZipSjezer Easy Stuntin 2 September 2005 #7 het scheelt echt een cm ofzo. je kan het echt wel zien lange schacht is 2,5 cm ofzo...normaal 1.5 Upvote 0 Downvote