F fast-tech Well-Known Member 25 July 2009 #1 hallo past een mhr replica cilinder van een derbi ot op een minarelli horizontaal carter met enige aanpasing?
hallo past een mhr replica cilinder van een derbi ot op een minarelli horizontaal carter met enige aanpasing?
F fast-tech Well-Known Member 25 July 2009 #3 ik vraag of het kan, tis voor een maat van mij Upvote 0 Downvote
F fast-tech Well-Known Member 25 July 2009 #5 hij wil ook graag sbo rijden en ik heb nog een replica liggen dus vandaar, maar moet hij nog wat doen met ophogen of iets? Upvote 0 Downvote
hij wil ook graag sbo rijden en ik heb nog een replica liggen dus vandaar, maar moet hij nog wat doen met ophogen of iets?
melf #50 Well-Known Member 25 July 2009 #6 dat gaat totaal niet passen.. mja , zou ook niet met een mhr replica SBO gaan rijden overigens.. Upvote 0 Downvote
F fast-tech Well-Known Member 25 July 2009 #7 tis een 80cc, ik zij ok al tegen hem kan je beter met 2fast rijden Upvote 0 Downvote
spNk Livin' Loud 25 July 2009 #9 fast-tech said: tis een 80cc, ik zij ok al tegen hem kan je beter met 2fast rijden Click to expand... Met een brede powerband ja, maar bij een scooter gaat het voornamelijk om piek vermogen en niet om een brede powerband. (iig in de sprint) Upvote 0 Downvote
fast-tech said: tis een 80cc, ik zij ok al tegen hem kan je beter met 2fast rijden Click to expand... Met een brede powerband ja, maar bij een scooter gaat het voornamelijk om piek vermogen en niet om een brede powerband. (iig in de sprint)
Patt Well-Known Member 25 July 2009 #10 alles is pas te maken:henko: alleen of het nut heeft i'dont know ik zou maar eerst is even goed gaan kijken wat er nodig is om een beetje mee te komen met de sbo'ers Upvote 0 Downvote
alles is pas te maken:henko: alleen of het nut heeft i'dont know ik zou maar eerst is even goed gaan kijken wat er nodig is om een beetje mee te komen met de sbo'ers
F fast-tech Well-Known Member 25 July 2009 #11 Sandor said: ja, met turbo? Click to expand... ja tuurlijk, kom eens met serieuse antwoorden zoals andere dat doen Upvote 0 Downvote
Sandor said: ja, met turbo? Click to expand... ja tuurlijk, kom eens met serieuse antwoorden zoals andere dat doen
Vinnie Well-Known Member 26 July 2009 #12 waarom niet gewoon een cilinder kopen die: 1. standaard beter presteert. 2. meteen past en dus geen tijd en geld nodig heeft om pas te krijgen. Upvote 0 Downvote
waarom niet gewoon een cilinder kopen die: 1. standaard beter presteert. 2. meteen past en dus geen tijd en geld nodig heeft om pas te krijgen.
F fast-tech Well-Known Member 26 July 2009 #13 omdat ik die cilinder nog heb liggen Close Upvote 0 Downvote
D Dharion Well-Known Member 27 July 2009 #14 En jij denkt dat je uberhaupt mee kan komen met die cilinder? Upvote 0 Downvote