mhr rep.pijp VS GIA radical

mhrdna

2 beter dan 4
zoals hier boven staat zit ik met een vraag. die MHR rep. pijp lijkt wel heel erg op die gianelli radical, en dat heb je een conti pijp die daar ook op lijkt... weet iemand van jullie ofdie het zelfde zijn?want dat kan zeker in geld schelen...
ik had geen webspace om plaatjes te uploaden

greet
michael
 
Advertisement - register to remove this

Dat kan ik ook zonder foto wel zeggen NEEE
tuurlijk zullen die uitlaten van elkaat verschillen
bijv: de tailpipe van de mhr rep is 2 mm dikker dan van die van de radical dan krijg je al andere prestaties of de conussen zijn net iest dikker ook anders dus neee deze pijpen zullen duidelijk verschillend reageren............
 
-ze lijken totaal niet op elkaar.
-de Radical is een budgetpijp met een schot erin "NRX next generation" zeg maar.
-de MHR Replica is een duur stuk schroot eveneens met schot dat het alleen van het "MHR" naampje moet hebben. Hij is zeer laagtoerig (8000rpm) en v.v. e-keur.

Dus welke je ook neemt, je bent altijd de lul.
 
Last edited:
Originally posted by Aidix
-ze lijken totaal niet op elkaar.
-de Radical is een budgetpijp met een schot erin "NRX next generation" zeg maar.
-de MHR Replica is een duur stuk schroot eveneens met schot dat het alleen van het "MHR" naampje moet hebben. Hij is zeer laagtoerig (8000rpm) en v.v. e-keur.

Dus welke je ook neemt, je bent altijd de lul.

Laagtoerig @ 8000rpm ?? grapjas laat me nie lachen :|:|
de replica pijp is speciaal ontworpen voor de replica cils en heeft ze powerband ergens tussen de 9500 en 11000 liggen, namelijk omdat het topvermogen van een std replica cil op 10500 ligt
dus lul nie over dingen waar je geen verstand van hebt, ennnuh schot erin ??...........denk ut ook ja.........zal waarschijnlijk best een begrenzer busje inzitten voor de E.U keuring maar die is er ook zo uit..........
 
Back
Top