Mhr rep, 21mm of 17.5mm

(-KingAppie-)

IR-customer
Ik heb hier het volgende.

MHR rep
MHR uitlaat
P1 vario
Doppler asje
17.5 mm


Loopt dit beter of zal ik de 17.5 mm houden. K kan wel gratis aan die 21mm komen.

Nog een vraagje, Is die doppler as nou 4 graden vervroegt. Of is dat een andere.
 
Advertisement - register to remove this

ik zou als ge je toch 21 gratis kunt krijgen toch maar eens testen kdenk dat je wel iets beter zal lopen maar hangt ook af van afstel kunsten en waarvoor de scooter bedoeld word ..
 
mooi gelul imo , ik heb de importeur gesproken ,die heeft zelfs de Doppler fabriek gecontacteerd en de fabriek ontkent dat die assen vervroegd zijn.
als het wel zo zou zijn zou er voor de fabriek absoluut geen reden zijn om zoiets te verzwijgen...

en de assen die ik heb gehad zijn iig niet vervroegd...
 
oke,mooi weer een probleem uit de wereld.

ik heb overgins de 21mm erop gedaan, en het rijd idd stukken beter. Stuiteren geen prob. Maar nu toch wel ondervonden dat het iets teveel was voor een straat scoot.

Dus shot erweer onder met mhr demper en 17.5 terug. Wat alsnog leuke wheely's trekt.

Aleen heb ik nu het volgenden probleem. Als ik op top rijd gaat ie super stotteren. En valt na een tijdje weg. Je zou zeggen te grote sproeier. Maar ik heb nu gevarieerd tussen de 86 94 100. dit allemaal met hetzelfde restultaat.

Wat er nu onder hangt.

MHR rep
17.5 sproei 100 luchtbuisje eruit.
shot met mhr dempert
p1 var
doppler as.

optrekken perfect maar daarna zakt ie weg.
 
Je hebt een speciale formule om de grote van je carb. bij je cilinder te berekenen als je het ideale toerental weet van je scoot, die kun je op volgens mij op scooterfreaks vinden, kan ook andere site zijn geweest anders stuur ik hem je wel door
 
melf #50 said:
en dan? dan heb je de persfecte carburateur ? 8P

elke setup reageerd anders , er zijn alleen wat kleine richtlijnen..

Dat is wel het probleem wat je dan tegen komt maar idd het is een richtlijn van of je beter richting 17,5 of 21 of.... kan gaan
 
ik bekijk het gewoon zo ,een 21 reageert wel feller , maar is loopt op top niks tot erg weinig meer , dus alleen maar wat extra koppel , maar daarentegen is het afstellen van een 21mm moeilijker , de 21 is gevoeliger voor het weer etc. , en het aansluiten is minder , een 17,5 hoef je niks voor aan te passen , zet je er zo op (alleen de gaskabel mischien)
 
Back
Top