MHR overrange poulies moer mina

Kenzie

Super9Racer
hoi
normaal gebruik ik grote ratel en dop voor std poulies( grote moer) en universele blokeersleutel

maar moer van overrange is klein en ik heb geen juiste dop voor
ik heb al in winkels gekeken grootste dop die ik kon vinden is net te klein voor moer:'(

hoe hebben jullie vast gedraaid?

btw k heb geen bankschroef
het gaat om overrange poulies 2005

edit: oja liefst geen BEUNopties

k doe graag gewoon netjes
 
Advertisement - register to remove this

Ik doe het met een bankschroef of met luchtgereedschap en de juiste dop. Maar de opties die melf gebruikt kan ook. Wat ik "vroega" wel is deed, was met een hamer en een schroevendraaier de moer lostikken :+. Het is beun maar werkte wel.
 
ik zou gewoon met die overrange poulies en natuurlijk je moer bij een garage bedrijf oid. langs gaan. Voor de meeste mensen is het een kleine moeite om je even te helpen.

Je sluit zelf al de meest gebruikte manieren uit omdat je niet beschikt over de middelen.

Kijk idd eens op een scooter onderdelen webshop. Hier zijn vast speciale sleutels voor te vinden.

Succes :)
 
Vroeger ging ik er inderdaad ook mee naar een autogarage.

Had zelf geen beschikking over juist gereedschap (lees; bankschroef, waterpomptang etc...) Dus lieten ze het toe dat ik daar gebruik maakte van hun gereedschap, en hulp kreeg wanneer ik het nodig had. :)

(Was wel heel erg lief eigenlijk :rolleyes:)
 
Ik doe het met een bankschroef of met luchtgereedschap en de juiste dop. Maar de opties die melf gebruikt kan ook. Wat ik "vroega" wel is deed, was met een hamer en een schroevendraaier de moer lostikken :+. Het is beun maar werkte wel.

Ik doe dit soms ook zo.
Gwn met puntslag de moer vasttikken.

anders doe ik de poulies omgekeerd met de moer tussen de schoefbank en dan een soort rubber die je errond trekt en zo z'n grip vindt, met een hendel hard aantrekken en dan draaien de poulies mee, weet niet hoe dat ding noemt.

Grtz,
 
Back
Top