MHR Cross, krukas en carters max tuned! SPOED!!

Status
Not open for further replies.

->Sp3cIaL-ArK<-

Annick-Lovertjuh
Ik heb wegens het beeindigen van mijn hobby een splinternieuwe Malossi MHR Cross cilinder te koop. Heb deze nieuw gekocht en meteen naar XSH gebracht om hem daar maximaal te laten tunen. (Tunen kostte 125 euro)
De cilinder heeft nadat ik hem terug heb gekregen slechts enkele minuten stationair gedraaid. Ik wil er de nieuwprijs van een Cross voor hebben, dus ongeveer €300,- aangezien ik er dat ook voor heb betaald PLUS nog eens 125 euro voor het tunen.

Verder heb ik nog een bijbehorende Malossi RHQ 85mm krukas voor de Cross. Ook deze heeft slechts enkele minuten gedraaid. Bieden maar!

Tot slot heb ik nog carters te koop, net geparelstraald, uitgekotterd voor Speed/Cross, en maximaal getuned door XSH. Het tunewerk en stralen hiervoor kostte samen 175 euro. Ik wil €200,- ervoor hebben nu.
O ja, heb ook nog een Top Performances Nardo vertandingsdeksel te koop (met naaldlagers) en Malossi vertanding (primair, 13/44).
Dit is even oud als de rest.


Mocht je interesse hebben in meerdere onderdelen kan er natuurlijk altijd een leuk prijsje worden gemaakt voor je ;-)

MOET SNEL WEG!!!
 
Advertisement - register to remove this

Beetje triest als mensen zeggen dat ze het willen kopen voor een bepaalde prijs en vervolgens gewoon niets meer laten horen. Het is er dus nog steeds en moet met spoed weg. Mag ook geruild worden tegen een projectje of rijdende scooter, (rijdend is originele cilinder enz, hooguit ander uitlaatje) en dan wel een SR of Aerox.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top