This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MHR cill afstellen maar hij knetterd als ik in 1x volgas geef

..Roxjuh..

..Roxjuh..
Ik heb een MHR 50 vorige week gemonteerd.

NRX
17.5mm Dell orto
rito 10 mm pen
hebo verstelbare kop
Poliini speedcontrole
TNT powerbox
Carters gepolijst
rode malossi drukveer
sproeier 106 nu
kan met of zonder luchtfilter rijden :|

De eerste x ging die niet harder dan 40 en knetterde die net alsof die koud was daarna heel tijd aflopen stellen en nu gaat tie ongeveer 70 80 Maar ik kan niet in 1x volgas geef maar moet heel geleidelijk want anders begint hij weer te knetteren net alsof die koud is.. Ik hoorde van een jongen dat het de bougie was.. want dies nog std bij mij als het goed is mij vraag is wat denken dat jullie dat het probleem kan zijn.. wat is de beste bougie wat ik erin zou kunnen doen..? Heb btw vandaag massadraad gespannen loopt nu meer regelmatiger maar nog steeds niet goed..

alvast bedankt

denk je dat een NRniks nou geweldig rijd op een 50 mhr?

beter gebruik je gewoon de std filter zonder prop en stel je dat eerst eens af , natuurlijk wel met een fatsoenlijk uitlaat , evo50 pijp komt hier wel tot zijn recht..

Melf dat snap ik maar ik wou gwoon eens kijken hoe die presteert op een nrx ik was er niet van plan om lang mee te gaan rijden ik ben nu al aant sparen voor 21mm hpi en team uitlaat dus iemand nog suggesties welke bougie het beste is