Mhr 70cc piaggio nrg

Hey
Heb net een mhr70cc gestoken op mijn piaggio nrg . Nu vraag ik mij af welke sproeier en rollen ik best steek . Mijn setup is mhr 70cc ,stage 6 21 carbu, yasuni c20 , mhr vario enz.. ik gaat echt te hoog in toeren denk ik . Draait bijna 13000 toeren . Gaat wel als een raket . Heb de bougie er uitgedraaid en zag redelijk wit grijs . Heb nu een 115 sproeier steken . Wie heeft er meer ervaring mee ?
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt een AC? Ik vind dat je nog een vrij warme bougie gebruikt. Verklaart ook je wit-grijs van de bougie.

Ter vergelijking, ik reed met mijn Piaggio NRG met MHR team LC met een denso W34, maar ook nog een krappere squish.
 
ja het is een ac.
ngk 9?gaan?
nog krapper de squish ?
hij trekt wel goed op enzo maar die toeren is dat normaal?
ik heb nu 25.6g rollen steken is dit niet te ligt?
 
Ik zou zelf nog iets kouder gaan, maar dat is ook gewoon even testen.

De squish krapper zou ik pas doen als je bougie goed is. Want krappere squish zorgt weer voor een hogere verbrandingstemp, en je bougie moet dat wel aankunnen anders kost het je weer een zuiger en bougie :)

Rollen durf ik niet te zeggen, dat hangt van zo veel factoren af. Eerst je mengsel op orde krijgen, dan je rollen/overbrenging :)
 
ja ben er vol op mee bezig . heb vandaag van 115 stap voor stap naar 125 hoofdsproeier gegaan maar denk dat ik beter eentje terug ga want bij 125 stotert hij heel even bij het vertrekken . heb jij een voorkeur voor denzo? ik dacht die ngk 10 iridium of zo
 
NGK irridium is ook gewoon goed, persoonlijke voorkeur was dat ik toen met Denso reed. Champion bougiekapje :)
 
Poe, ik weet niet de verhouding meer. Je hebt op mijn foto gereageerd van de vertanding. Ik had wel bewust voor niet te lange vertanding gekozen om er voornamelijk mee te sprinten. Je hebt al winst in vermogen op het achterwiel door van schuine naar rechte vertanding te gaan. Maar het is bijna 20 jaar geleden dat ik het gekocht had, dus weet het niet meer exact welke verhouding het was :)
 
Back
Top