MHR 2005 doppler S2BR

yellownitro

Well-Known Member
hallo,

ik heb onlangs de overrangepoulies kunnen kopen van een vriend van me maar de vario wilde hij niet verkopen. Nu had ik de volgende vraag aangezien ik ook een andere vario wil kopen:( ik heb al de search gelezen en de doppler had goede reacties, maar de MHR ook) wat zouden jullie me aanraden de doppler of de MHR 2005?

ik rijd nu met een aerox, dell'orto 17.5, Yasuni R, Hebo vario ( wil een andere) en overrange poumlies moeten nog geplaatst worden .

alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

ja ik weet het dat ik die starterclutch moet verwijderen , en die overrange heb ik gekocht omdat ik deze zeer goedkoop kon krijgen van mijn vriend en ik wilde die kans echt niet laten liggen om in de toekomst mijn setup mss uit te vergroten ( 70cc )

tja , doe wat jij denkt dat het beste is , een mhr2000 is iig goed , een mhr2005 is nog niet veel over bekend , maar het zal vast geen flop zijn ;)

maar nieuwe dingen zijn ook niet altijd beter.

Regel gewoon die doppler, prima vario.
Daarna kan je nog eens proberen hoe het loopt met die overrange poelies+snaar. De doppler S2BR heeft een enorm bereik dat volgens mij niet onder doet voor een MHR2000 vario. Vergeleken met een Mal Sport hij is ook een stuk groter in diameter en duwt je snaar veel hoger.

Back