A aerox17 Well-Known Member 22 September 2002 #1 ik was wat rond aan het kijken voor wat leuke dingen voor mijn aerox, en toen kwam ik de zijkapjes van metramorfosis tegen... http://www.scootertuning.net/LeftMe...225&Name=Accessoires+MBK+Nitro+/+Yamaha+Aerox nu wilde ik weten waar ik deze kan bestellen (gelieve nederlandstalig) en hoeveel deze kapjes kosten alvast bedankt
ik was wat rond aan het kijken voor wat leuke dingen voor mijn aerox, en toen kwam ik de zijkapjes van metramorfosis tegen... http://www.scootertuning.net/LeftMe...225&Name=Accessoires+MBK+Nitro+/+Yamaha+Aerox nu wilde ik weten waar ik deze kan bestellen (gelieve nederlandstalig) en hoeveel deze kapjes kosten alvast bedankt
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 23 September 2002 #21 Originally posted by zagon is hetzelfde als poli bewerken als ik het goed zeg....... Click to expand... Ach, het zijn alletwee vezel-materialen, dus lijkt me logisch Upvote 0 Downvote
Originally posted by zagon is hetzelfde als poli bewerken als ik het goed zeg....... Click to expand... Ach, het zijn alletwee vezel-materialen, dus lijkt me logisch
cozmo Retired 23 September 2002 #22 Originally posted by aerox17 en hoe wil je mooie figuren uit je kappen krijgen, bijv. letters... ik ben al een tijdje aan het spelen met mijn dremel en mijn oude kappen, maar het enigste resultaat dat ik krijg is een hoopje verbrand plastic |( Click to expand... Heel veel oefenen en een vaste hand hebben. En vooral creatief zijn hehe. Hier mijn bewerkingen: http://scooter.zeonhost.com/forum/showthread.php?s=&threadid=14077&highlight=cozmo Upvote 0 Downvote
Originally posted by aerox17 en hoe wil je mooie figuren uit je kappen krijgen, bijv. letters... ik ben al een tijdje aan het spelen met mijn dremel en mijn oude kappen, maar het enigste resultaat dat ik krijg is een hoopje verbrand plastic |( Click to expand... Heel veel oefenen en een vaste hand hebben. En vooral creatief zijn hehe. Hier mijn bewerkingen: http://scooter.zeonhost.com/forum/showthread.php?s=&threadid=14077&highlight=cozmo
zagon Banned 24 September 2002 #23 kan een koopmans dude hier ff op reageren: ik heb daar wel eens een grote rol carbon zien staan, hoe duur is dat bij koopmans? ik zou best een mooie koelkap willen fixen, misschien met eigen verbeteringen eraan grtzz, Jacco. Upvote 0 Downvote
kan een koopmans dude hier ff op reageren: ik heb daar wel eens een grote rol carbon zien staan, hoe duur is dat bij koopmans? ik zou best een mooie koelkap willen fixen, misschien met eigen verbeteringen eraan grtzz, Jacco.
D derbi RvdK Tuning 24 September 2002 #24 Hier zijn de spullen van metramorfosis al een tijdje verkrijgbaar! Aluminium voetplaten en andere spullen...... Ziet er strak uit man. Voetplaten voor sr, aerox, phantom enz..... Echt gaaf.. Ramon Upvote 0 Downvote
Hier zijn de spullen van metramorfosis al een tijdje verkrijgbaar! Aluminium voetplaten en andere spullen...... Ziet er strak uit man. Voetplaten voor sr, aerox, phantom enz..... Echt gaaf.. Ramon
A aerox17 Well-Known Member 25 September 2002 #27 deze hier Hier zijn de spullen van metramorfosis al een tijdje verkrijgbaar! Click to expand... Upvote 0 Downvote
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 26 September 2002 #28 Ik heb sinds gisteren Metramorfosis-voetenplank voor sjees-NRG... Minder mooi dan voor Aerox & SR, maar het voldoet hopelijk... Upvote 0 Downvote
Ik heb sinds gisteren Metramorfosis-voetenplank voor sjees-NRG... Minder mooi dan voor Aerox & SR, maar het voldoet hopelijk...
r-ox TCL 26 September 2002 #29 ik heb ook al 1mnd lang ofzo metamorfosis voetenplank Upvote 0 Downvote
RMY Piledriver bonus! 26 September 2002 #30 Originally posted by zagon kan een koopmans dude hier ff op reageren: ik heb daar wel eens een grote rol carbon zien staan, hoe duur is dat bij koopmans? ik zou best een mooie koelkap willen fixen, misschien met eigen verbeteringen eraan grtzz, Jacco. Click to expand... ik denk dat je die polyester matten bedoeld, ik zou niet weten wat het kost en of het uberhaupt verkocht wordt. Upvote 0 Downvote
Originally posted by zagon kan een koopmans dude hier ff op reageren: ik heb daar wel eens een grote rol carbon zien staan, hoe duur is dat bij koopmans? ik zou best een mooie koelkap willen fixen, misschien met eigen verbeteringen eraan grtzz, Jacco. Click to expand... ik denk dat je die polyester matten bedoeld, ik zou niet weten wat het kost en of het uberhaupt verkocht wordt.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 26 September 2002 #31 JohanV is hier ook mee aan het kloten, PM hem maar Upvote 0 Downvote
zagon Banned 27 September 2002 #32 nee, ik bedoel niet de poliester matten, ik weet het verschil wel tussen poli en carbon hadden ze hiervan niet een keer een stuurkappie gemaakt voor een zip voor zo'n malossi teller:? grtzz, Jacco. Upvote 0 Downvote
nee, ik bedoel niet de poliester matten, ik weet het verschil wel tussen poli en carbon hadden ze hiervan niet een keer een stuurkappie gemaakt voor een zip voor zo'n malossi teller:? grtzz, Jacco.
R Razma Well-Known Member 27 September 2002 #33 ja, mal gemaakt etc... geen simpel klusje.. was voor zip2000 Upvote 0 Downvote
RMY Piledriver bonus! 27 September 2002 #34 Ik weet wat je bedoeld Zagon, dat was idd carbon. Upvote 0 Downvote
Jeroen. Retired Member 27 September 2002 #35 r-ox; waar heb je die Metamorfosis voetenplank gekocht? Upvote 0 Downvote
P Pasqual Well-Known Member 28 September 2002 #36 he derbi, ramon. Waar zijn de spullen van metramorfosis al een tijd te krijgen???!!!! Upvote 0 Downvote