Lieuwe Super User 11 February 2003 #1 Weet iemand waar ik die dingen ONLINE kan bestellen ? Ik zoek dus het stuurtje wat in de scootin` Tuning Special staat van December 2002 (2e Merk bij Metrakit en dan rechtsonder). Ding is in hoogte verstelbaar. Wie o Wie maakt mij gelukkig (scootparts.nl kan ze geloof ik nog niet leveren, ben wel met ze aan het mailen). Last edited: 11 February 2003
Weet iemand waar ik die dingen ONLINE kan bestellen ? Ik zoek dus het stuurtje wat in de scootin` Tuning Special staat van December 2002 (2e Merk bij Metrakit en dan rechtsonder). Ding is in hoogte verstelbaar. Wie o Wie maakt mij gelukkig (scootparts.nl kan ze geloof ik nog niet leveren, ben wel met ze aan het mailen).
Alpinestar In search of new car 12 February 2003 #21 uhhh weten jullie of zown stuurtje voor een aerox ook zow op een neo's te plaatsen is ivm dikte van de as waar ie omheen moet enzo?? Upvote 0 Downvote
uhhh weten jullie of zown stuurtje voor een aerox ook zow op een neo's te plaatsen is ivm dikte van de as waar ie omheen moet enzo??
Lieuwe Super User 13 February 2003 #22 Heb mail terug van scootparts. Bij hun kost ie 76.95€ .. is dit een beetje een goeie prijs ? Dikte is btw 28mm dus dan moet ik voor men Zip een bus laten draaien die de extra 5mm opvult .. dit moet wel te doen zijn denk ik. Upvote 0 Downvote
Heb mail terug van scootparts. Bij hun kost ie 76.95€ .. is dit een beetje een goeie prijs ? Dikte is btw 28mm dus dan moet ik voor men Zip een bus laten draaien die de extra 5mm opvult .. dit moet wel te doen zijn denk ik.
S Sonic LC Sonic LC DD R47.6 13 February 2003 #23 avond, Mijn lokale dealer heeft deze stuurtjes gewoon liggen, hij krijgt zn spullen dan ook van pepe parts ik moet er zelf ook nog steeds eentje aanschaffen. greetz Luuk Upvote 0 Downvote
avond, Mijn lokale dealer heeft deze stuurtjes gewoon liggen, hij krijgt zn spullen dan ook van pepe parts ik moet er zelf ook nog steeds eentje aanschaffen. greetz Luuk
S Sonic LC Sonic LC DD R47.6 14 February 2003 #26 Mauray scooter and bikes te Dedemsvaart. Prijs weet ik zo niet, moet ik ff langs gaan. Ik dacht zo rond de 70-75 euro, maar pin me er niet op vast. groeten Luuk Upvote 0 Downvote
Mauray scooter and bikes te Dedemsvaart. Prijs weet ik zo niet, moet ik ff langs gaan. Ik dacht zo rond de 70-75 euro, maar pin me er niet op vast. groeten Luuk