Metramorfosis race stuurtje

DNL PoWeR

Well-Known Member
Ik was vandaag aan het werk en liet daarom me neefje ff me Metramorfosis race stuurtje halen...

De jongen dacht eerst zelf al dat er iets misde maar fijn me neefje heeft hem tog meegenomen (koste me 110 euro:eek: )

Kom ik thuis, ligt me race stuurtje thuis met een briefje dat het, het juiste race stuurtje was voor de aerox, en dat de andere die daar hongen voor een crosser was, en niet paste...

Ik haal me orgi. stuurtje eraf en zie meteen al dat ie nooit past, omdat de stuurpen zeg maar teklein is en als je het stuurtje wil bevestigen ie tegen de waterkoel tank aankomt.

Heeft iemand hier ervaring mee (met dit stuurtje) of ben ik de enigste 8P die hem heeft gekockt:rolleyes:

Foto`s:
25520858.jpg

25520847.jpg

(PS. Ik denk dat ik hem maar terug breng dinsdag en er maar eentje op scootparts ga bestellen)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dan kan je em beter terugbrengen en het hele setje van Scootparts halen want met die clamp ziet het er exact hetzelfde uit als zo'n TNT stuur, het is alleen veel duurder.

Een pijpje draaien met een sleuf erin die je dan over je kroonstuk schuift en vastzet met een klem. Vervolgens zaag je hem op de goede lengt, sla er bovenop een dopje in of zo, en je monteert je clamp en voila

maken mensen hun stuurpen nou dikker door er gewoon een buisje omheen te plaatsen en vervolgens dan die clamp eromheen?
Dat is toch nooit stevig? Als je het er oplast zou ik zeggen okay. Weet verder niet, maar lijkt me dat die buis dan om je stuurpen heen gaat draaien zonder daadwerkelijk het wiel mee te nemen.

110 vind ik trouwens erg veel geld. Hier heb je soortgelijke sturen voor 65

Nee, je stuur gaat niet zomaar draaien zonder het wiel mee te nemen. Er zit in de stuurpen zo'n inkeping, waar een pijpje die in je stuurklem zit precies in valt en dan zit je stuur recht. Zelfs als je em dan niet hebt vastgedraaid kan je nog sturen, hij gaat dus niet om je stuurpen heen draaien.

Breng het stuurtje tog maar terug, en bestel wel eentje @ scootparts...

Moet me velgen etcc ok nog laten spuiten dus geld hard nodig :D

(en eerlijk gezegt ben ik ook niet sow goed in zelf dingen aanpassen etcc:rolleyes: )

Last edited:
Back